網頁

2016年8月7日 星期日

【比卡超分子料理】$28 旺角都嘆到Selfie特飲 @ Pokémon Drink

要捉精靈, 全港任何一個角落也可以, 不過要飲住精靈捉精靈車, 就只可以去旺角廣華街. SY:「我想坐入去呀! (: 老細拍架車係對面, 齋畀人影相咋...雖然我都想揸返轉)


記得半年前, 要山長水遠走去挪亞方舟,才可以自製Selfie朱古力...上星期開始, 旺角都可以分半鐘印自己上特飲啦半. (而且仲有6款口味任揀添)



本來我們只買一杯福岡士啤梨奶香$28, 不過, 因為飲了一半, 阿太才發現忘了按短片的鍵, 所以, 再買一杯薄荷朱古力$28. 


Brian:「無問題啦, 我幫你哋加隻比卡超上去啦, 靚好多架」(係呀!係呀! 加係SY個頭度啦), SY:「好得意呀! 我真係唔捨得飲咗比卡超」


泰國芒果王椰子汁($34)Brian推介:「你試吓我哋皇牌, 而我上面個泡係用椰奶, 用分子方式, 打入一氧化氮而成嘅, 好滑」


:「真係好飲喎,椰奶泡泡好正, 又有質感又夠輕, 又夠綿, 而且芒果肉又好香好甜...簡直似食甜品一樣」 


老實說, 你想揀靚相, 還是好味道呢? 同樣都是泡泡, Selfie特飲面層的泡來得結實, 因為要讓機器將相片打印上去.


如果把一吋厚的泡分開上, 咁又可以儲存相片奶蓋, 又可以直接飲到杯中特飲, 效果一定更正...(食咗嗰舊泡之後, 其實真係好鬼「漏」)


小店有6款小食...雖然店員推介我韓式炸辣味雞粒($22), 不過, 個仁覺得部份漿份太多, 部份又硬又難咬...可以改進一下會好少少.


而自己則強烈推薦這裡的「去骨烤蘆荀雞中翼」, 「去骨烤菠蘿雞中翼」 ($24)...懶仁一流, 因為完全無骨.



SY:「爸爸! 又話有菠蘿嘅?, Brian:「我哋一早有同事釀咗入雞翼裡面...


這正正就是精髓所在, 一啖咬入口, 可以滿足2個願望, 雞翼配菠蘿, 好食! 阿太:「我鍾意食蘆荀, 而且又夾埋甘荀, 菠蘿太甜」



蘆荀太正氣, 我和阿囝都揀菠蘿...雖然雞肉都好有味, 不過SY:「點解隻雞翼咁細隻嘅?(係囉! 如果係正常Size會好得多)


FOAM
旺角廣華街1號仁安大廈地下22號
營業時間:12nn-12:30am


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言