網頁

2016年2月3日 星期三

【花墟年宵】與「猴」共舞玩GameBoy @ 2016

年宵部隊, 前晩逛完維園, 昨晚就去花墟年宵繼續玩, 同樣20:00左右到達, 果然街坊場輕鬆得多. ~ 第一街更有Q版馬騮陪你玩陪你跳舞添!!

全場最第一眼吸引我的就是城大的「猴城」, SY指住GameBoy($168)問我:「咩嚟㗎??」同學們:「你應該唔知, 不過爸爸一定知啦」(我係千禧後, 不過早生仔啫)



除了GameBoy...DC($108)一樣有心思, 同學:「你買咗我哋會即刻幫你影返張即影即有, 機背有個位可以攝返, 直情係一個相架嚟」(真心正, 如果係我部Sony仲正)


(檔位編號26
九十猴好有氣氛, 因為小小的檔位, 設計成學樣一樣, 單單一個跳飛機, 就吸引SY無端端跳起來.

而且任何人也可以在黑板上貼上願望Memo, 我問SY寫了甚麼, 他答我:「我想要多D玩具」(吓? 你已經成屋玩具喎)

鉛筆欖枕$88, 我問:「你哋讀邊間學校㗎?」男同學答:「港大, 中大, 你噏得出嘅U都有」(咁犀利!!)
(檔位編號39
「東方猩」的DIY褶紙猴頭Mask象真度很高, 女方猩:「我哋自己設計㗎, $50一份咋, 買一份返去玩吓吖」


嘴部連有一條繩, 可以上下拉動...小小意見, 如果造得再Q版一點, 應該好玩好多.


本來SY不停想找「砵仔糕」, 但找遍整個花墟也沒有, 突然他大叫:「壞蛋仔呀!」原來是用絲花砌出來的, 如果是真花, 我也有衝動想買...


「花墟」較「維園」好像更多小遊戲...之前的年宵, 不太感覺有山寨小遊戲的存在, 是不是沒有了撈金魚之後的醒覺?


$10掟飛鏢, 這位人兄連續玩了4, SY細細聲講:「佢梗係好鍾意玩, 玩完又玩都有嘅!



$20可以用iPad與叮噹猜包剪揼, 連贏十場就可幾得到日本來回機票, 講真, 平時同朋友猜, 幾十年我都未試過連贏十關啦.


每年的指定動作, 便是買桃花, 不過今次我找不到去年的肥老闆. 結果, 由阿太出馬, 在其中一檔買了一棵$180的桃花.



文老闆:「你認住我, 我年年都係第7街賣細桃花, 出年搵返我啦」


回程時找回去年自己的Blog...「嘩! 上年我買$60嘅桃花, 點解同今年棵Size差不多嘅??☹☹☹




大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言