網頁

2016年2月1日 星期一

【新春迪士尼】攬實勞蘇‧三折掃禮物 @ 點解白兵唔見咗??

去迪士尼最開心莫過於阿囝! 今次我一樣興奮, 因為我好想再跟白兵, Baymax合照.


第一次農年新年入園我都要著靚啲扮毛毛SY的三眼仔爆谷桶則吸引周圍的哥哥姐姐的注目.



這個是暑假在日本迪迪尼帶回來的爆谷桶, SY今日帶來裝貼紙. 今次新春賀年貼紙系列好易儲, 只是四款小揮春...


一講到貼紙, 一向細胆的SY也夠胆直接問迪士尼工作人員:「姐姐, 今次貼紙係米得4, 我齊未呢?」灰熊姐姐:「係呀! E四款啦,好嘢, 你儲齊啦」Yeah!!


原來, 今日沒有白兵, 沒有Baymax, 只有勞蘇...


SY:「好嘢! 我鍾意勞蘇呀, (:無白兵真係唔開心), 我好開心,白兵上次好曳, 我都唔鍾意佢哋」(我好鍾意呢!)


玩完我最愛的迷離莊園後,發現Marvel也推出了TsumTsum公仔不過遊戲App還要繼續等...SY:「梗係啦,IronMan館未開所以電話都未有得玩住囉」(唔係掛咁我米仲有排等?)


新春大減價, 今日3折超抵 $47.4 各掃了Brave弓箭, Q版飯盒套裝. 50元有找買到迪士尼飯盒, 還附一個我最愛的粉紅手提袋. 超超超值到無話可說.


童話園林真的人山人海, 不過上次逛過一次, 今日SY說要帶媽媽入內轉一圈, 如果不想靚相, 攝入太多人頭, 看來可能要再過一段時間,等大家熱情冷卻再去會好少少呀!


之後我們就去明日世界餐廳醫肚我說:「不如叫白兵漢堡包...,SY:「我要黑武士,唔要白兵, (:你都剩係食薯條個包對你都無影響)


SY:「梗係唔係啦我鍾意食白食個包呀好好味我唔鍾意食麥當勞個包啲皮, E個白色皮好好食架」(我都覺得E個中式皮好好食)


杯緣子迷的阿太一早已預告要影米奇杯緣子而佢左影右影最後認為:「最佳位置都係堡壘前面借埋你隻米奇Be@rbrick畀我啦」



影完杯緣子工作人員David走上前:「不如同你影張家庭相啦」(!有專人幫手當然好)



而用完我相機, David又用他的Canon繼續幫我們SY不停影足十多張...好心機得似我付費買了攝影套餐一樣.



在毛毛雨的情況下, 不過最後「姑寒」的我, Cheap的也是沒有購買. 辜負了David一番心機添, 有點不好意思...



臨走前, SY在美國大街商店對我說:「爸爸!你無得同真Baymax影相, 不如攬住隻公仔影囉, (:都唔同, 咁細隻), 好過無得影啦」(咁又好似有道理喎)



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言