網頁

2016年2月25日 星期四

【Baymax出嚟啦!!】迪士尼玩花蛋~ 70隻主角蛋匿埋等你捉

迪士尼又有開心新攪作...今日我要偷偷入園, 因為SY返學, 若給他發現我不帶他入迪士尼...後果一定不堪設想...驚驚!!



今日是「迪士尼花蛋節」預演, 因為樂園將會變身「花蛋迪士尼」呀! 我問PR姐姐:「係米到時個個都可以係迪士尼掘蛋, 掘到就係自己架?



PR
姐姐:「吓? 黐實晒架喎, 同埋咁大隻, 攞唔走架......貪心的我, 聽完後極之失望!!



麻麻煩煩的我, 可能嚇怕了PR姐姐, 於是她補充:「我哋仲有TSUM TSUM CUP CAKE, BB8朱古力蛋糕工作坊喎」



哎呀!原來這是BB8不是遙控版本, 而是完全可以食入肚的蛋糕...我要學, 我要學...



昨日Marvel版本的Tsum Tsum終於推出, 這兩天埋頭苦Tsum, 不如大家一齊Tsum究竟之後會不會推出Starwars版本的Tsum Tsum Apps ?



之後就是全場最熱鬧的迪士尼朋友新裝登場, 10個主角都有新衫, 每人一件新衫...正所謂: Fashion嘅嘢我識條鐵咩?



水彩筆鋒的帆船正著在米奇身上, 米妮則以洋紫荊主題...哈哈~今日我也是紅白格仔喎, 就米奇, 米妮都用手勢講我好襯.



雞蛋仔Duffy, 蛋撻Shellie May, 我覺得好似十年前CCTVB的味之天使士多啤梨蘋果橙造型喎.



高菲的心口是灣仔會展, 不過布魯托則依然光脫脫沒有衫著.



!! 10個朋友仔齊齊整整, 一來大合照, 全世界人就蜂擁到台前, 吸引力非凡...(不要問我唐老鴨的造型, 我忘記了)



今次春日的主角, 還有一位女角, 我覺得似菲僱, 小豬媽答我:「人哋係公主嚟架, 叫蘇菲亞...(:好紅架? 我都唔識佢), 好紅架,你無睇啫, 咁又係菲律賓小姐都可以羸世界小姐啦」



蘇菲亞太忙, 今日全場焦點就是第一次出場的Baymax!! 全身內部真的有吹風機不停呼呼呼, 好有氣勢呀!



Baymax
雙眼又可以間中閃閃, 閃閃...不過, 是不是沒有耳朵關係他好似聽不到我叫他...



我請他「打功夫」,每次也要等5秒才有反應...莫非他要判斷我是好仁, 還是壞人才行動?



「奇妙處處通」會員, 花蛋節期間, 每個星期六更可以免費得到珍藏迪士尼「花蛋」一隻, (每星期一款, 先到先得,送完即止),可惜這些機會不是我非會員的...!!!!!!


「迪士尼花蛋節」3月17日至5月29日


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言