網頁

2015年12月26日 星期六

【嘆盡4大天王】大眼仔, 三眼仔, Minions, 蛋黃哥 放馬過嚟啦!

暑假已經想來SkyB, 不過因為沒有伴, 而且山長水遠, 單單坐車也耗一句鐘...苦等半年, 今日終於有機會啦!! 謝謝悅悅家相伴到天邊.


嘆搶眼食物一定是我仁生最大興趣, 當初我正正被這店的大眼仔, 三眼仔, Minions, 及蛋黃哥~4大天王所吸引...所以, 我今晚找不到理由會放過任何一隻主角啦.



我問店員:「點解無咗蛋黃哥甜品Set嘅」, 姨姨答:「暑假限定㗎, 只賣兩個月, E家剩返個蒟蒻」心諗:「一杯啫喱都$20, 咁鬼貴...不過專登入嚟...梗係照殺啦」


SY大羹一揮, 水蜜桃啫喱上, 蛋黃哥的朱古力眼即走入他的大口內...朋友P:「其實佢唔係蛋黃哥, 佢係一個『公』字咋」 .

SY即時從口中取口偏淡的啫喱放回原位....「係米咁呀? 『公』吖麻...」. (我:嘩!阿囝. 你好核突呀!)

三眼仔牛奶抺茶($30), 綠茶味好夠濃, 如果師傅拉出三隻眼都正正常常不笑的話, 效果應該會更似.

大眼仔抺茶雪糕牛奶($43), 可能混入了忌廉及冰, 所以只有綠色的外貌, 但就抺茶味偏淡.

悅悅一手大力攪拌三眼仔, 一邊說:「我好殘忍㗎! (:哎呀!...), 仁叔叔你頭先唔係影咗咩? (:...但我從來都會慢慢飲到尾, Keep住個公仔沉落底㗎」(有少少心痛!!)

Minions 芒果芭菲杯($43), 老實說, 層次感最豐富, 有早餐片, 有芒果啫喱, 悅悅說:「仲有芒果肉..., 我一邊找一邊問:「有咩?...E係喎, 真係有喎」

Minions忠粉SY一邊食, 一邊說:「爸爸! Minions唔會得兩條頭髮喎, 同埋佢眼鏡無咗...(:係喎...左右兩邊黑色的眼鏡帶無咗, 你真係好細心喎)

我問姨姨:「Boxing Day點解咁靜呢?」她答:「可能D人去咗旅行, 今個星期六真係靜, 不過聯和墟係咁, 我哋平時收18:00, 一入夜就好少人, 唔似市區...」


家庭式的小店, 其實應該要支持, 雖然...味道不是太能留下印象, 但起碼賣相可以吸引不少生客過來. 


希望大廚可以畫得再仔細一點,  每一份甜品都加入卡通角色, 直情當一間主題餐來做, 應該可以更加經典.



SkyB
地址: 粉嶺聯和道9號地舖
電話: 5901 6008

星期一至五: 12:00-18:00
星期六及日: 12:00-21:00
星期二休息


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言