網頁

2015年11月28日 星期六

【PatPat變畫筆】污糟油油油 ~ 蹋塌藝術家的誕生


阿太知道我今日帶囝參加【ohmykids 玩學團】全身嗱喳藝術畫, 第一句便問:「你唔係有潔癖嘅咩?


我輕鬆答:「污糟都係阿囝之麻, 又唔係我, 而且完咗有你清潔, 咁我駛乜驚呀」(阿太:你唔好旨意我呀! 我要影杯緣子架)



巴士上阿囝問:「爸爸!今日我哋去玩咩?, 我答:「去畫畫...(:? 我都唔鍾意畫畫), 有得跳舞, 同唔係用畫筆, 係用你手手腳腳, PatPat嚟畫架...(:你唔好講笑喇, PatPat點畫畫?)


今日的藝術現場是九龍城豪門2Ludus Club, 不好意思!! 因為遲到, 所以全部小小藝術家已經開始了「局部蹋塌創作」.


每位小朋友有一個小小的顏色膠盤, 不過在未適應的情況下, SY只是手持油漆, 油掃在大大的白紙上, 前前後後, 左左右右不停油.


後菁菁老師開咪鼓勵:「大家不如試吓用膝頭, 手踭嚟油啦」, 加上現場又吉他, 又打鼓, 小朋友愈油愈興奮.


同一時間, 我見有工作人員, 又在兩個大大膠盤加顏色...:「你哋做緊咩?, 工作人員:「哦!加多D顏色, 等小朋友可以坐入去, 再四圍油」(!咁激??)


當一切準備就緒, 小朋友便排隊變身油漆俠...!坐入2吋油彩顏料盤, 絶對PatPat都可以變畫筆, 菊花都可以填色. 精彩!!


不怕蹋塌就是小朋友的名字, 他們坐完就跳出畫紙印印印, 之後又再排隊添油, 繼續塗抹磨, 掃轆畫.


未有最瘋狂, 只有更癲喪, SY笑得見牙不見眼...因為他不停追著老師, 希望被油漆射勻全身...


全場嘻嘻哈哈之際, 阿囝竟然不知從那裡找來一支油漆, 情不自禁向自己雀躍發炮. (其實係米真係咁好玩呀?)


最後, 大大畫紙變隊道, 滿身油漿的小朋友們, 齊齊火車捐山窿, 便完成了今次的藝術創舉.


朋友問:「你敢行入畫紙咩? 哈哈了兩聲的我自豪答:「小心睇路, 我不停避開, 迎面衝過來的顏料小朋友, 所以零中招」


不過, 清潔功夫也不簡單, SY:「腳指罅都有呀! 好似吸血殭屍咁嘅...哈哈哈!!


其實不止腳指, 整條底褲, 甚至PatPat都是淺綠色的...SY:「哈哈哈!! 真係PatPat都有...咁攪笑, 哈哈哈!



大會有暖毛巾供應, 而且潔癖家庭足足用了5, 6條之多...菁菁老師問SY:「好唔好玩呀??SY點頭, 我搭訕:「你又話唔鍾意畫畫嘅??SY想也不想:今日係玩顏色, 好玩好多呀!

ohmykids 玩學團 ~ 每星期都有「玩住學得更多」嘅活動.

而下一次「污糟蹋塌藝術油」則會在 5/12/2015 (星期六) 再次為細B舉行, 詳情可瀏覽www.facebook.com/ludusclub.kidz


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言