網頁

2015年10月28日 星期三

【哈佬喂食鬼】魔鬼Keyboard‧亂葬崗~搵鬼同你食



哈佬喂!! 哈佬喂!! 哈佬喂!! 一定要應節...今晚提前慶祝, 嘩鬼甜品我來也.



這間名為「奧斯烘焙室」是煙廠街Ocio分店, 正正就在花園街頭, 「天仁茗茶」, 「三不賣」對面, 但門口太細, 走過龍之後才發現.


這個一樓的甜品店, 有一個好處, 就是夠寧靜, 自成一角, 絶對不似旺角之地. 而且座椅, 餐具, 佈置也份外精精緻緻,



傳媒吹捧個多月的鍵盤窩夫 ($129), 萬聖節變身魔鬼版, 最正就是送上兩隻鬼食指.


鬼手指由抹茶曲奇造成, 指甲就是果仁...我問SY:「你食唔食鬼手指..., 不過小朋友竟然沒有興趣???


SY對於這個附有抹茶雪糕, 雲尼拿雪糕的甜品也不感興趣的原因, 非常簡品, 因為有另一個更吸引的「黑色世界」等他去食.


陰陰森, 又大鬼, 又小鬼的黑色世界~朱古力心太軟($89)一上枱, SY的目光已經從沒有離開過. 我心諗:「奇怪...明明係朱古力雪糕, 心太軟呢?


 女店員:D班戟皮底下就係心太軟啦...」食了一口班戟皮的SY:「好硬!! 爸爸你食啦, 我食雪糕, 同朱古力就得」(真係好鬼韌, 真係班戟皮?)


女店員答:「可能我哋一次過放入焗爐焗, 所以無咁軟..., 結果連非常吝嗇的我, 也嫌太韌, 放棄了整塊皮...


而且, 我們竟然遇上多年沒見的舊同學.


她還借了與朋友一同分享的Tea Set 給我拍照...回家後, 朋友Whatsapp告知:「成盤嘢都唔好食」(我攞上手見到個樣都估到)


綽頭又夠, 氣氛又好, 哈佬喂甜品又有外在美, 可惜這裡最致命傷, 就是最重要的味道.


可愛的擺設, 非常有心思的餐具, 請廚師快快解決食物質素的問題吧! 否則估計應該很快成變成為消失的烘焙室

哈佬喂甜品供應至10月31日

奧斯烘焙室
地址 : 旺角花園街1K號閣樓
電話 : 23850028
營業時間 : 2pm-11pm

相關網址:



沒有留言:

張貼留言