網頁

2015年7月25日 星期六

【迫爆!!】美少女戰士市集~排足60分鐘等入場

觀塘駱駝漆有「美少女戰士」市集, 跟所有朋友說, 人人的標準問題:「乜Sailormoon都有市集嘅?(真係不得不佩服攪手的創意)


我從來未去過一個市集, 要排隊一小時才能入場, 今日終於見識到. (偷聽工作人員說:1點先開, 11點就有人係門口排隊...真係神心



當中有人質疑員工, 她答:「今次唔係我哋攪, 佢哋只係租咗兩間房, 宜家又無吉房, 大家唯有都係等...(好彩我入咗大堂有冷氣, 頭先Lift口熱到爆)


等到發呆後, 終於可以進入, 全場唯一Cospaly檔主, 亦是最最最搶眼, 變身天王遙的閃閃. (如果個個檔主都變身, 氣氛一定正過E!)


閃閃與一班美少女粉絲朋友, 早前創作BB口水肩試試反應,「估唔到反應又好好, 可能同Sailormoon 20周年有關」(當年嘅美少女全部變晒美少婦, 每人買一件畀BB都發逹)


一向玩開Cosplay, 連出Cos的武器也是自己製作的她, 今次特別造出一系列耳環:「第一次造飾物, 我好想畀多啲人知道Sailormoon有幾吸引, 幾靚麻」 


(市集同動漫展撞期, 咁你今日米去唔到出Cos?)閃閃興奮答:「一日之麻, E度全部都係Sailormoon粉絲, 開心好多」


與天王星戰士道別後, 我發現Apple正忙於為客人畫美少女Henna...


(你畫開Sailormoon Henna?) Apple:「唔係呀! 我平時畫一般嘅圖案, 今日特別麻, 所以就幫人畫S代變身器」


印章合部人手雕刻, Apple:Q版小瑩, 露娜, 同阿提密斯都係我專登為今日市集雕架, 如果你早啲嚟多幾款, 不過頭先賣咗...(我都一早嚟, 不過係出面排唔入得啫)


檔位有兩個正常版本的美少女印章, 但就是非賣品, Apple:「因為版權問題, 我自己整嚟玩, 唔賣架」(點解得唔到先係最靚嘅?)



喜愛紫色的Joly愛土萠瑩, 她說「我都鍾意倩尼迪公主, 不過因為小瑩係紫色, 而我又最鍾意紫色囉」


本來Joly特製了4支美少女變身筆, 但亦是一開場就賣晒, 「我唔接訂單住啦, 無時間造呀...遲啲先啦」


變身筆不接訂單, 但貼滿bling bling, 鞋背還有一個戰士小蝴蝶的公主鞋則無問題, 「有咁嘅概念, 鞋就會接Order, 因為人人Size唔同麻」如果出Cos扮公主超搶.


之後就是全場最熱鬧, 最墟冚的攤檔, 三大個紙皮箱, 全部堆滿90年代原裝Sailormoon玩具... Meow Meow 的攤檔.


(!!我以為發達啦跳樓價, 點知全部幾百至幾千...好似有D, 就咁亂堆一通, 睇到都有啲肉痛)


SS攻擊捧, 可以對應玩具紅外線齊齊玩, 不過, 現在要找回天馬杯來對應都難. 1995, 可能外盒質素問題, 所以只售$1500


SS代的變身捧, 四戰士都是用同一款, 所以玩具附四人的圓形圖案, 可以放入變身捧扮變身, 1995  , 罕有程度超高, 現時售$2700


星光三戰士的攻擊武器, 我當年於太子一間舊玩具店也試過以$128購入...之後好像搬屋不見了...今時今日售價過千. (我問完唔記得咗)


Moon有一段熱熾戀情的星野光, 1996, 最受歡迎的星野光超抵價$650 


Meow與男朋友因為今次市集, 專誠走到日本掃貨, 「一半半啦, 為咗市集, 又為咗我哋下星期係APM附近開嘅舖頭, (賣咩架?), 全部都賣Sailormoon架」(!勁喎...好想你哋快d, 我想嚟睇喎)

  
最初美少女市集宣傳會辦兩天, 可惜現實就變成一天, 「迫爆市集」我第一次見, 攪手可以考慮再「安歌」.(而我就最想很快會有大口仔市集, 小寶寶市集啦!)


沒有留言:

張貼留言