網頁

2015年6月5日 星期五

【尋寶2小時】去咗日本一樣!!鬼馬文化屋雜貨店

屹立在尖沙嘴韓國街街口的文化屋雜貨店, 不經不覺已有2年歷史. 文化屋搬到尖沙嘴, 我也未有機會去潮聖過, 今日放假正正是個好機會.


2年前曾到訪銅鑼灣分店, 原來半年前已經結業. 非常可惜. (吓! 聽到有啲似老朋友走咗一樣咁唔開心)


TST的文化屋店前面街口最近打摏, 很嘈...沙塵滾滾, 快步由花店樓梯走上一樓, 登時清新得, 似由隨意門走到日本下北澤的綠洲小店.


這裡就是給人很有格, 很鬼馬, 很有型, 很生活的感覺, 就連大頭佛姐姐及獅子妹妹也很創意的與我打招呼.


店員Bamboo很興奮的向我推介:「E兩個鞋袋係新返架! 扮到好日本小學生Feel, 係米好靚呢?」(個大隻佬係米陳啟泰嚟㗎??)


有個人頭BB, 我問店員Green, 個身掉失了嗎? 她答:「唔係呀!真係得個頭咋, 幾多人買㗎喎」(可能要嚟練剪頭髮㗎? 係米呀?? ~(咁又唔知喎))


去年是日本文化屋40周年, 所以社長特別與設計師MIKKI合作設計了這盞華麗轉身吊燈給香港分店. (我八卦問問價錢, 原來Green說係非賣品, 唔賣喎)


社長全名長谷川義太郎, 打算退休, 阿Green打開一本文化屋的日文書給我看, 「成本書好詳細介紹我哋㗎...社長寫嘅, 你慢慢睇吖」 (如果我睇得明咁多日文就好喇)


因為社長退休, 所以本來日本總社製作的陶瓷也會停止生產, (E個係米社長公仔版呀?) 


阿Green哈哈大答:「唔似! 唔似!...點會似..佢叫OKAME, 係古代美女, 係我哋個吉祥物嚟」(吓??女仔嚟咩?? 日版楊玉環掛)


我最初幾為:「邊個咁手㾗, 塞咗個公仔頭係個士兵度??」, 原來是原創的, 好吸引, 我覺得全店最靚...$68一個...(不過如果買, 要一次過買一堆先夠震撼.


我真的有尋到寶物, 就是兩支日本某品牌, 35周年的波子汽水...誰知阿Green指 : 「唔賣㗎, 同事係日本見到得意, 入返嚟擺咋, 過晒期喇」(我都知過期, 但真係好靚, 好想要)


我問Bamboo:「動物餅有咩咁特別?」她答:「做樣㗎咋...話畀人知, 我哋有動物餅公仔, 咕臣, Tee, 毛巾...


連環保袋都有, 我可能太老套, 孭得不是太夾, 應該適合潮人多一點. (我都係唔啱扮後生㗎喇)


我最初以為只有潮人, 或者ABC才會來光顧, 原來不少公公婆婆也是這裡常客, Green:「係呀!好似上年返E個豉油魚, 之前有個婆婆一見到, 不知幾鍾意, 即刻買咗」


菜刀手袋, 真的型到不得了, (Green不如你攞兩個影?), 她答:「攞一個都好型囉喎...」不過, 戴出街會不會被慈母截停查問呢? 


任職文化屋半年的Green說:「約半年前知道銅鑼灣文化屋加租結業, 覺得好可惜, 咁啱之後又見到佢哋尖沙嘴E度登報請人, 所以就嚟見工囉」(妳真係好有Heart)


阿Green分享了一件難忘事:「曾經有兩位唔識嘅年青人, 先後入嚟睇嘢, 睇睇下可能覺得好啱Key, 於是就開始傾計, 之後仲交換埋ig」


(咁佢哋之後係米一齊去咗High Tea?) 阿Green: 「我要看舖, 之後發展就唔知啦...不過佢哋就係一齊走囉...真係估唔到兩個唔識嘅人會做到Friend, 幾攪笑吖」


原來現時年輕人愛戶外活動, (我只係鍾意瞓...難怪我係老嘢啦), 所以文化屋引入不少行山鞋, 行山帽, 阿Green:「啲行山鞋係防滑㗎, 好多女仔嚟買, 佢哋覺得加對襪襯嚟著囉」(紮染嗰對真係幾鬼靚) 


Bamboo最愛這個剛剛返貨一個月的夏威夷毛巾公仔:「佢係掛毛巾架」. (個公仔吊吊揈揈, 係夠得戚喎!!)


電鍍的大水壺, Bamboo:「一物兩用, 可以當水壺, 又可以做錢罌」(咁鬼大個水壺, 裝滿水都應該好重吓)


Green推介由不同印度海報印製而成的筆袋:「好多唔同類型, 由日本總公司自己造成, 好有Feel」


其實文化屋真的最適合慢慢Hea, 兩位店員又好傾, 無端端我又消磨了2小時. 下次放假再來尋寶.


Add:尖沙咀金巴利街22號1樓
Tel :27212227

沒有留言:

張貼留言