網頁

2015年5月2日 星期六

【6折大出血!!】春日尋寶迪士尼 @ 五一勞動節

自從去年10月, 我們的迪士尼銀卡到期後, 霎眼間原來已經半年沒有再入園.

過去6個月, 沒有聽到SY提及想去迪士尼, 我以為他漸漸長大, 對迪士尼再不感興趣, 誰知情況完全相反...


因為當他兩星期前, 知道可以再去迪士尼, 他竟然日日也在說:「好想快啲到5月1日, 我好耐都無去迪士尼啦! 真係心急呀!」

今個星期阿囝每朝6時多便起床, 我問他原因, 他答我:「去迪士尼玩, 我好興奮, 瞓唔著呀」(吓!大佬...我唔興奮喎, 我好想瞓呀!)

今日一走入園, SY第一時間便向每位姐姐拿貼紙外, 因為阿太一早告知阿囝迪士尼的全新16款TsumTsum貼紙.

而心水清的sy竟然說:「點解周圍啲花花, 都有隻小蜜蜂嘅??」 (係喎..阿囝不說, 我也不發現, Duffy旁邊又有, 米奇, 米妮, 布魯托, Chip & Dale附近真係都有喎)

我們任務非常多, 其中一個便是要闖六關, 集齊印章去換米奇閃光戒指...

不過我們實在太笨了, 因為第一關火箭餐廳職員問我們, 「E家我哋身處係邊個世界??好未來嘅...」「未來世界」, 「巴斯世界」, 「太空世界」...(係明日世界, 好彩最後有貼士咋...)

第二關簡單得多, 只是兩張圖找五處不同, 不如你也來找找, 非常易玩.

之後又畫畫鬼腳, 答答睡公主的全名, 輕輕鬆就順利過關...

到SY獲頒獎時, 雖然只是一隻普通戒辊, 但他真的開心到彈起, 老實說, 走足全個樂園, 還有三個傻人陪著癲, 可能小朋友也覺得好玩, 我們三個大人則累到不得了.

陪玩完畢, 就到今日我們的真正大大大使命, 大出血!! 因為年票會員可以有6折購物機會, 所以我們很厚臉皮的剛巧在園的晴晴媽借了年卡, 一於血拼買買買...

原來瘋狂購物的感覺, 真的前所未有的快活, 我買了ShellieMay及一套小白衫, 阿太:「其實我覺得佢光脫脫仲得意啦」(6折無理由唔買埋件衫啦, 我本來想買埋扮胡迪, 扮高菲, 扮米奇添)

阿太突然一口氣買了兩套Duffy襟章...工作人員說:「限定架, 我哋都係得返幾盒咋」.(阿太妳會唔會太中毒呀??)

之後TsumTsum迷阿囝就要求買了 TsumTsum小青豆, 及相架, 最後膠袋要付$0.5, 迪士尼竟然推出$40換購米奇背囊, 舅仔話:「迪士尼買支筆都$35, 咁大個背囊$40真係好抵喎」(係囉...唔買真係對唔住自己)

今次我們分別於不同商店入貨, 我們一共出了$870的血, 原來一張單購物滿$400, 可以有一次抽獎迪士尼酒店的機會...哎呀!!我錯失了兩次住酒店的機會呀!! (我舅仔答::「機會真係好有亮點, 咁易抽中就好喇」(咁又係!!)

今日非常忙, 因為在迪士尼瘋狂一日後, 我們7點便離開樂園, 一袋二袋轉戰青衣大戲棚掃街....有與趣朋友可繼續瀏覽: 

「奇妙處處通」會員, 於5月1日至10日期間到樂園及酒店商店購物, 可獲6折優惠!

沒有留言:

張貼留言