網頁

2015年3月19日 星期四

【福岡限定】Q爆Donut~士多啤梨版 @D2 Place Ikumimama Doughnuts

昨日驚喜找到「荔枝角D2 Place隱世平台, 全因為我本來想到D2買日本空運抵港的動物冬甩, 今日終於要介紹主角出場啦!


十八動物冬甩, 其實已經賣了個多月, 我沒有食過, 本來亦不打算買,因為很怕冬甩加糖霜勁甜.


不過, 更執著的老仁, 亦有被攻陷的時候我正正被限定5日的「春之禮」特別版所吸引


士多啤梨三色貓冬甩, 那大大粒福岡士多啤梨, 我想試好好好耐, 這正正就是我昨日去D2 Place的主要原因.


三色貓配上士多啤梨, 十足十戴了一頂聖誕帽一樣, Q正呀!!! 


我本來心大心細, 不知揀那款表情…(MWM無眼都幾過癮)…店員阿芝:「揀正常樣啦, 無眼唔係咁好睇」花多眼亂, 有人建議就買吧, 選擇有時真的很麻煩.


特別版揀完, 我又回到一樓, 另外再買了三款普通版, 不過, 下午5, 原來已經太遲, 18款動物只賣剩9. (乜真係咁多人鍾意食咩??)


本來我想買實心版本的小雞, 但原來實心版本是超罕有, 所以已斷貨多時. (店員話, 都唔知點解日本無返貨喎…)


結果, 我揀了「粉紅青蛙」, 「空心小雞」, 「三色貓普通版」(因為我太姑寒, 唔捨得買晒, 所以問店員借了全員冬甩集郵了一張)


之後店員會逐一每粒冬甩用蠟紙包好, 但特別版不能包, 於是她們千叮萬囑叫我小心, 不要翻側外賣盒. (!! 仲細心過我…)


不過, 其實這裡真的很日本, 賣冬甩對面, 正正有一間日系759, 全售日本零食, 靚到不得了, 不過價錢都幾進取, 結果我只看, 不捨得買.


回家後, 我便砌出我的小小動物園, SY:「嘩!!好靚呀我可以食未呀??


不過, 我買了4件冬甩合共$165, 所以一定要影過夠我對囝說:「影完相畀你食啦」, SY:「咁即係有排啦, 我睇一陣小丸子先」(訓練有數係幾醒目喎阿囝)


因為貪三色貓有三種味, 但回來又好像有少少後悔, 因為根本普通版及特別版的冬甩部份是一模一樣喎. (好似蝕底咗咁…)


其實, 我真的不明白, 為何青蛙會是粉紅色呢?? 不過, 因為我發現她的造型不得, 所以買回來啦


影完又影…SY走來枱前:「食得未呀??小丸子都做完啦, !! 原來我影了25分鐘, 不過好彩我有解釋:「店員姐姐話, 最好雪櫃攞出嚟要等20分鐘先好食, 唔會太硬喎」


(真架我無講大話, 只係我順便解釋給SY聽咋), 之後我問SY想食那款, 我最初以為他會揀特別版, 誰知他竟然揀了粉紅青蛙.


我問他原因, 他說:「我都唔鍾意士多啤梨粉紅色中間有個波得意啲」, 結果, SY最愛就是中間那白朱古力波果然是朱古力大使.


福岡士多啤梨是的超正, 甜美到不得了, 絶對沒有買錯.



最初最擔心冬甩會超甜, (似馬卡龍的恐佈), 不過咬了第一口之後, 煩惱盡消, 就算最多糖霜的位置, 亦只是輕甜. (真係食晒4個都亳無罪惡感)


Ikumimama Doughnuts的冬甩與吃慣的Mister Donut的質感很不同, 有點似蛋糕仔的感覺, 所以食後好實在, 不會似Mister Donut的虛無飄渺.



空運抵港價錢都比較高級, 其實會不會考慮寄船呢? 到時價錢應該可以便宜一半吧??? 

相關網誌: 【世外桃園】荔枝角的隱世天堂 @ D2 place

沒有留言:

張貼留言