網頁

2015年2月22日 星期日

【Hello Kitty開足一條街」賀年馬卡龍靚到爆 @ 大坑Secret Garden

去年61日大坑開了Hello Kitty秘密花園, 當時人山人海, 一位難求. 8個月後的今天再經過, 人龍沒有了, 但店內依然高朋滿座. 最特別......


原來一段安庶庇街, 竟然全部變成Kitty分店呢? !!一變三, 好勁呀! (開主題餐廳原來咁好搵!!)



除了本來的秘密Cafe, 旁邊的車房大閘, 又一早被塗上靚靚的Kitty圖案, 我有一刻懷疑, 打開大閘的私家車, 也是整部Kitty樣走出嚟.


車房隔離是開業只有2個月的外賣店. 貴婦KittyHigh Tea. 哎呀!!可鄰的貴婦被困在玻璃窗內, 放她出來啦...


當我走入外賣店, 隱約聽到布廉有嘻嘻哈哈人聲, 正當我想走入去睇睇之際, 店員Joice:「唔好意思, 裡面係VIP包場架, 唔方便入...」哦!原來如此.


我本來想買一包Kitty曲奇, 12$128, 不過阿太發現櫃內有盒馬卡龍:「不如買賀年版Macaron, 靚好多喎」(講真確係好Cute)


我問Joice是否只剩兩盒, 她說:「係呀! 不過Sogo?邊仲有貨...」於是年初四才買一盒賀年限訂版回家.(真係有啲Out)


普通版8件裝, 與我今日買的9件賀年裝, 價錢同樣$268, 不知是否新正頭已過, 所以減價, 還普通印錯價錢??


付款後我又向Joice八卦問:「旁邊的Barista Academy又係你??Joice禮貌回答:「係呀! 只要畀$130, 就有咖啡師教你仲咖啡, 同一件Cake可以食」


!! 好玩喎, 不知即場還有沒有位呢? Joice笑笑道:「唔好意思呀! 今日年初四, 師傅休息呀! 之後你可以逢星期二至日過嚟, 一定有師傅係度」(哎呀! 好失望...好失望)


回家後, 阿囝好興奮:「爸爸快食馬卡龍囉」, 我答:「你又記得咩係馬卡龍?(其實一年前, 於時代廣場Laduree吃過唯一一次Macaron)


SY又施展他的人語氣:「咁好食..點會唔記得, 畀我食啦...爸爸」


其實, 9個不同造型的Kitty, 又扮財神, 又著旗袍, 仲扮鬍鬚佬, 真的作為一個非Kitty粉也覺得靚, 更有點不捨得食.


我嘗試將Macaron切開一半, 但任務原來不易, 因為外層太易碎, 結果弄至「核核突突」的模樣.


其實, 如果馬卡龍可以造出減甜的新口味, 可能會更受歡迎, 法國人愛超甜嗎? 但我身邊朋友人人對馬卡龍第一個反應就是「好甜嘅」


原來, 這次賀年9個馬卡龍, 全部味道也不同. SY第一時間有問我有沒有朱古力, 於是一手就將福福利是Kitty放入口. (!! 甜死你呀...快快食完要飲多多水先得)



沒有留言:

張貼留言