網頁

2015年2月25日 星期三

【小島有情】長洲情侶擋~拍擋賣手作 @ 島中坊研 & 賣藝

初五到長洲, 除了學人賞櫻之外, 我還去探探新認識的「島中坊研」情侶拍擋Amy Stephen.


簡約的小店, 位於新興後街, 正正就在東堤小築29座斜對面, 在店門一直往右望便是長洲東灣, 風景靚到似日劇一樣. (不過忘了影相, 大家有時間可以親身去感受一下)


原來農曆新年才是長洲店舖的旺季, 所以小情侶新正頭也沒有休息, 今天年初五人流不絕. (真的不太好意思, 阻住人做生意)


因為新正頭長洲實在太旺場關係, Amy正在補貨趕製布袋. (她哈哈說笑...因為尋晚輸咗錢所以E家要加緊趕工喎!) Stephen就負責「Sell客」一凹一凸非常合拍的一對.


小朋友不停走來走去, 我真的怕新正頭會嚇怕小店的顧客, 於是打算告辭, Amy:「沙灘的另一邊, 有一對情侶, 也是出售手作架喎, 你可以去睇吓」(Yeah! 正喎...於是我們就走去「賣藝」繼續呃水吹)


位於東灣路的「賣藝」很古色古香, 單單是那大宅式趟櫳門已經夠吸引. 「賣藝」是手作寄賣點, 與「島中坊研」一樣, 都是由一對小倩侶浪漫合營.


Adi2010, 澳洲墨爾砵Working Holiday認識女朋友Joy, 一年後兩人回港, 因為不太愛香港城市生活, 於是本來居於天水圍的Adi, 就搬入長洲生活,Adi:「因為覺得E度有啲似澳洲感覺」.


原來「賣藝」前身是住家, 當年Adi對現址一見鍾情, 可惜當時剛剛租出,「不過幾個月後, 我發現上一手個店主想唔做, 於是我便第一時間接咗嚟租, 一直做到E家」


原來開業當初, 不少長洲街坊都「撥冷水」話:「你賣E, 好難做得長...」年半後的今日, Adi客氣道:「真係好好彩, 都係搏一舖, 好彩今時今日仲係度」(咁即係門口跌到一地眼鏡碎啦!!HE~HE)


店內放了數個好另類的Ukulele, Adi:「全部都係由一個住咗係長洲十年嘅美國人親手製作架」


最奇型怪狀就是用一個雪茄盒改裝而成的Ukulele, 而用海螺做成的款式, 會不會用來睇安全一點呢? (彈大力啲啲, 怕唔怕爛呢?)


一位醉心玻璃的香港人, 走到台灣學吹玻璃, 之後邀請師父一同開店賣玻璃.


Adi:「佢差唔多留咗係台灣4, 就係專心研究吹玻璃藝術」 (! 我忽然諗到孫悟空陪師父取西經!!比我唔知捱唔捱到呢??)


賢妻專區是Adi親手雕刻出來的, 他說:E個係文青區, 所以我擺咗由英國手工木製的動物筆刨大軍出嚟」(我懷疑塊木牌係佢送畀女友的暗示就真)





我第一眼就看中這個90年代柯達的菲林型手提袋, Adi:個網站一發現, 就覺得好型, 即時買咗佢不過你小心好多塵呀, 因為我放咗係度年半都未掂過, 古董嘢真係要夾有緣人先得嘅!!

(SY:爸爸你咁鍾意唔買? 我都想...不過千三蚊都係夾有緣人, 唔夾窮仁喇)


未來兩年後, Adi同女友又將會到台灣發展, 我問:「到時舖頭點算呢? Adi:E家要搵一個信得過嘅人, 到時就要靠佢幫手睇住E度喇」



我經常覺得Working Holiday一定會去上癮. (最衰政府攪Working Holiday, 我都過30, 無緣享用, 我都不知幾想好似Adi, 避開幾年, Free)



沒有留言:

張貼留言