網頁

2015年1月25日 星期日

【男人秘密】爸爸玩具齊齊《供奉》@ 超合金戰隊

認識我的朋友也知道我是一名「垃圾佬」, 由正常仁變成垃圾仁的原因, 是當年中五搬屋, 家母一口氣把我的玩具掉清引致.


中五後沉迷打機又未開始「病發」, 直至出來工作, 買回我當年第一盒被遺失的超合金, 情況便一發不可收拾.



當時曾一度堅持只收集全新, 未玩過未開過盒的70年代玩具, 這便是我只供奉玩具而不玩具的原因.


6歲的SY從未扭計說要玩我的玩具, 因為他自己也有不少今時今日TVB熱播的超人, 戰隊玩具.


但經我長期訓練, 他已經熟念38年的戰隊(暫時未學2015年的《手裏劍戰隊》), 43年來的幪面超人. 假若有日本特撮片公開考試, 他應該也可以名列前茅.


早前我藉著「祭祀」我的「神物」, 順便就破天荒給阿囝大結合一番, 兩父子「供奉」戰隊神非常神心…SY問我:「爸爸!!點解太陽戰隊得基地, 無買船?? 你只係買大戰隊隻船呀?


我細心欣賞我的太陽戰隊答:「因為當年嫲嫲只買過大戰隊嗰母艦畀爸爸囉


這個母艦, 當年我在《大大百貨公司》「恨」了很久很久, 某一個星期日, 我終於得到媽媽肯首購買, 前一晚開心得較去學校旅行更興奮.


滿心歡喜帶它回家拆盒準備為大戰隊結合之際, 我發現為何母艦重量如此輕巧呢….打開三個倉庫, 全部空空如也


明明玩具盒上印有超合金戰隊相片, 誰知有一堆日文及寫明「別売」, !! 從此我永遠也記得這個日文生字, 意思「另行購買」


非常不開心, 又不敢告訴家母, 怕捱罵, 唯有一直只玩一部「吉」的母艦.


SY對我說:「你點解唔同嫲嫲講, 叫佢買埋機械人畀你??, 因為嫲嫲跟你媽媽一樣, 十分兇惡呀!!  SY:~~!! 玩喇..玩喇媽媽行緊嚟啦~~!!」兩個男人的第一個秘密, 就由我的玩具開始.


沒有留言:

張貼留言