網頁

2014年12月25日 星期四

跳到癲!! 十足打大佬前的瘋狂 @ 數碼港 We嘩!充氣嘉年華

平安夜我們去了數碼港的「We! 充氣嘉年華」,! 今次絕對是最最最好玩的一次.巨型瀡滑梯又夠多, 當中又高又斜的巨型熊貓天梯, 連我都好想瀡呀!


子母熊貓天梯, 阿囝話:「第一次未瀡時, 坐係上面真係有啲驚, 之後就梗係唔驚啦! 真係好刺激呀...


相反小熊貓的小小彈床就不是太受小朋友歡迎, 因為個個都愛速度感.


而我就最期待的就是玩「Melt Down, 一個如同攪拌機一樣的「橫掃8方」.


眼見就非常容易, 一條棒轉過來就跳, 另一條轉過來就蹲底, 毫無難度啦...


誰知講就真係易, 結果我被打到「一仆一碌」, 企都無力之際, 支棒又再轉過來, 情況十足爆機前打「大佬」的癲狂!!


控制員姐姐大聲問我:「要唔要停畀你呀?」我全無氣力回應, 唯有舉出OK手勢示意停止吧….


驕兵必敗, 今次名符其實「當頭(兜身)捧喝」, 刺激到難以形容.


Melt Down」旁邊有兩隻牛, 非常攪笑, 遊戲是兩分鐘內任「扛揸牛奶」, 當你一用力過度, 母牛就會「唔~唔」大叫


幸好母牛是假的, 因為阿囝不停令牛牛發出「慘叫」聲外, 還向我說:「爸爸大力啲啦, 快啲...大力啲」, 真的被他激死.


今次有一個4米高的扮水晶球波波, 因為試驗階段, 未能出現飄雪, 但大人與小朋友均可以走入水晶波波玩呀!


找來工作人員代為拍照, 出來效果很不錯喎, 真的好像兩仔爺也變成水晶球的一部份.


戶外最好玩的, 一定是「We嘩水上飄」, 單單以排隊人數來看就已經肯定最受歡迎.


今日我和阿囝水上飄了兩次, 真的筋疲力竭, 不過, 如果水池面積大一點, 一定會更加放更加好玩.


為何小朋友可以如此精力充沛, 他可以不停狂玩巨型蜥蝪, 及小丑魚瀡滑梯.


完了又玩, 玩完一個又一個, 終於每款各玩了三次, 我在旁邊看著他也感到累喎.


最後他說:「我想試下玩船仔, 之後就返落樓下玩熊貓, 好唔好呀爸爸?」好!! 無問題, 反正我也是在拍照, 不過, 我發現對於小朋友, 船仔要左右配合, 所以在場個個也很難前進, 每位小朋友也左擺右擺的呢.


船仔完結後, 阿囝又再挑戰了兩次大熊貓, 之後我力勸他玩一次騎馬仔, 他不太情願下玩了一圈, 我終明白為何他不太愛玩馬仔了, 因為速度太慢, 這位小朋友太愛刺激啦!!



結果, 我們由下午1點玩至關門, 這位鐵人小朋友一上巴士就抱頭大睡, 可想已知原來鐵人也有疲倦的一剎~~~ 


We!冬日充氣嘉年華 @ 數碼港 - Winter Safari
日期 : 20141224 201511 
地址 : 數碼港商場全天候廣場及數碼廣場
時間 : 11am - 7pm

沒有留言:

張貼留言