網頁

2014年11月16日 星期日

My Melody落重本陪你過聖誕!! 正爆 @ 屯門 40週年奇幻森林

今個聖誕Sanrio粉好忙!! 布甸狗寶琳建王宮,  XOHip-hop到葵芳, Melody就衝入屯門奇幻森林迎聖誕, 其實Melody1975118日才生日, 點解女仔人家明明39, 大會卻要話40周年活動呢??


其實, 屯門市廣場我們起碼10年沒來過, 本來今日全無期望, 誰知一步入中央廣場, !! 好有氣勢呀!! 好落本喎!! 絶對大場展覽格局呀!! 心情即時由平淡變成興奮.



六大影相位+兩個精品區, 大門口以《伊索寓言~小紅帽》故事書作開端, 大野狼就在故事書外面, 所以Melody童話世界入面好安全無問題呀!!


我們第一時間走上最近大門口Melody熱氣球...升空啦!! 留意這是初版紅色 Melody, 古董級數, 所以旁邊要有朋友仔Kuma「護航」.



香港人很守秩序排隊上氣球, 不過在場大量同胞不停插隊, 真的影張相也很勞氣.


大花流聲機, 碎花裙的Melody在上鏈, 很多小朋友也有樣學樣, 不過鏈是假的, 囝知道不能扭, 失望轉頭就走去別處原來, 這裡可以與手機玩AR, 但今日實在人多得連企也沒有地方企, 怎玩呢!!


今日阿囝最愛坐「磨菇」, 大大小小, , , , 粉紅全部坐完又坐, 還要我遂一拍照, 真的如此好玩嗎?? Melody無興趣郤獨愛菇, 真攪笑!!


展場的重頭氣就是Melody寓所, 三條隊分開排, 人龍最長當然是與唱KMelody合照啦, 之後就是與扮禮物, 由盒中彈出的Piano, 我反而覺得這隻小綿羊最Cute.


其實, 我最想問...點解小老鼠與Zou似樣得尤如王光亮與王祖藍一樣的呢??


而我最愛當然就是看懷舊精品, 1976年制的陶瓷響鈴, 199212Melody毛公仔, 2001木制音樂盒等等在木屋內看懷古精品只有我一人, 因為人人也怕了屋內的油漆味, 所以我可以輕輕鬆鬆獨自鑑賞. !! (雖然油漆味確實很臭…)


今次Melody確實帶了不少朋友到場, 大蛋糕上可以見到松鼠Risu, 而懷舊精品屋前有一個藍色郵箱, 上面就有小小鳥, 不過找遍全場, 唯獨欠了Kuromi.


場內有多棵粉紅花花聖誕樹, 原來每棵樹上也掛有三款不同的「迷你My Melody頭」吊飾, 有磨沙面, 紅及粉紅色三款. 好靚, 可否在商場消費後換購呢??


全場每一個角落都好靚, 只是精品POP-UP-STORE不敢恭維, 可能我不是Melody迷吧!!還好, 可以保住銀包. 不錯!! 不錯!!



My Melody 40週年奇幻森林」真的精彩, 從此不能再忽視這廣場,  原來屯門一樣有正到不得了的商場展喎.好正!!

My Melody 40週年奇幻森林
日期:15/11至4/1(10am-10pm)
地點:屯門市廣場1樓中央廣場



捐款$50可以抱抱My Melody 見面合照 :
2014 12 25 26
 (第一場) 1pm 1:20pm;
 (第二場) 2pm 2:20pm;
 (第三場) 3pm 3:20pm;
 (第四場) 4pm 4:20pm;


 名額: 每場 30 (名額有限,先到先得)






沒有留言:

張貼留言