網頁

2014年11月15日 星期六

姆明今次真係唔駛瞓 @ LCX x Moomin 聖誕歷奇探險

1991TVB播放姆明的時候, 改名為「小肥肥一族」, 為何叫小肥肥呢? 同事說:「因為卡通片入面個個都肥囉」(但阿美及史加奇兩兄妹好瘦喎!)


姆明一家居住於姆明谷, 姆明谷所有人, 每年也會冬眠四個月, 所以今次LCX會否在12月開始, 重新放一組「冬眠」狀態的姆明及花妮出來呢?



阿囝抱著肥嘟嘟, 毛茸茸的姆明大叫:「好舒服呀!好鍾意攬住佢呀...佢係咩動物嚟架?」吓?? 看身形我以為是河馬, 但河馬不用冬眠喎. 千奇百怪, 真的不知道他是甚麼動物喎.


今次要讚一讚商場, 因為史力奇性格愛獨自探險, 所以商場將他零零舍舍被設置在走廊中央, (牛角餐廳前), 絕對與他的四海為家及孤獨性格非常合襯喎.


愛吹口琴的史加奇, 因為不愛冬眠, 所以身材瘦削, 難怪我如此肥, 因為我日日冬眠, 還要專門肥在臉上...!!


宣傳說「姆明爸爸, 媽媽也會現身在湖泊划艇」, 究竟是我眼細睇漏眼, 還是給一群樹精變了到另一層呢?


姆明主題Café 125日才開幕, 不知道餐廳內的姆明谷, 與外邊Pop-up store的芬蘭樹屋姆明谷有何分別呢


對於商場精的我來說, 到時一定會來試食, 現在Café未開, 就在Café門前的影相位拍拍照先啦.


老實說, Pop-up store的東西並不便宜, 本來想買兩樽姆明餅乾, 原來也要$200. 阿太看中姆明通心粉, 售價都要$150.


不過, 大大隻姆明毛公仔, 阿囝說:「好軟熟呀!!」價錢相比之下反而不貴, 索價也是$750. (好似好抵)


可能下月開張的Café或會有更多影相位, 因為現在的展場, 可供拍攝的位置並不多. 連阿太也說:「好似我嗰個阿美都無嘅?」劇中的阿美性格霸道、刁鑽,說話刻薄, ......



PS: 話時話有沒有人和我一樣覺得姆明, 花妮()很似宮崎駿的龍貓?

沒有留言:

張貼留言