網頁

2014年11月6日 星期四

Hip-hop XO偶像原來係葉蒨文?? @葵芳新都會 Bad Badtz-Maru 嘻哈街頭派對


今個聖誕, Sanrio的角色非常勤力, 輪流攻港, Kitty Go Around九龍灣,布甸狗負責將軍澳,  My Melody進駐屯門, 而黑黑實實的XO就前日起「嘻哈」葵芳.


Bad Badtz-MaruXO)帶同老友海豹Good Hana-Maru、熊貓Ijuin Pandaba齊齊Yo~, 齊齊Hip-hop新都會 , 攪了一個「嘻哈街頭派對」.



原來連XO也已經21, 一看到他的名字叫「Bad」就知道他性格曳曳, 你睇板仔XO破牆而出, 撞到頭暈眼花.


本來, 我不知道Pop-up store的一端, 還有XO的「屁屁」, 阿囝好大聲同我講:「爸爸..佢好似迪士尼4D電影隻唐老鴨一樣, 黐住咗度牆呀」. 踩滑板收掣不及的後果?? 十分攪笑.


原來XO41日(愚人節)出世喎, 難怪他經常整蠱人, 所以今次的板仔造型絕對配合劇情.


但明明他叫Bad Badtz-Maru, 台灣譯名「酷企鵝」也可以明白, 但為何香港會叫他做XO?


今次XO新都會的設計好靚, 相比上次StarWars更有規模, 更多影相位.


最最最有80年代Old School感覺得, 一定是大頭XO前的聲寶牌雙卡式錄音機, 內裡還有一餅葉蒨文影視金曲喎….點解XO鍾情葉蒨文呢?


幸運的我不是XO, 否則我今日行過Pop-up store, 一定破產.


今次主景很美國街頭, 又噴漆, 又塗鴉, 就連霓虹XO也是高高站在貨櫃堆成的外牆上.Bad Badtz-Maru滑板店」霓虹招牌, 十足十當年Michael JacksonMV的情景.


Sanrio的動畫更索做XO搗蛋得要經常入獄, 所以XO老友熊貓也要學家電單車, 專門負責接載XO逃避警方的追截啦!!




Bad Badtz-Maru嘻哈街頭派對
日期:即日起至2015年1月1日
時間:10:00am-10:00pm
地點:新都會廣場3樓天晶館

沒有留言:

張貼留言