網頁

2014年9月22日 星期一

哈囉喂Halloween「呃鬼食意大利飯」超無敵 勁有氣氛@ 樂富猛鬼別墅

哈囉喂Halloween又嚟啦!! 不過家中小朋友太細膽, 死也不願玩鬼屋, 經我長期利誘, 阿囝依然不為動容. 所以,今日我們唯有轉戰到樂富猛鬼別墅~~旁邊...食萬聖節魔鬼大餐.


整個商場有7間食肆會有鬼食物提供, 看海報非常豐富, 不過...與鬼有緣才可以吃.



我們看中了南瓜意粉, 南瓜飯及綠精靈奶凍, 本來食肆說要預訂才可以食, 但廚師哥哥好人, 即時走入旁邊街市買黃, , 綠茄子及南瓜給我們制作, 但奶凍就真的沒辦法品嚐了.


我八卦問店員, 食物是否由領匯想出來的呢? 她答:「全部我哋自己設計, 連食物名都係我們諗架!


先登場的是「呃鬼食白飯」, !! !! 真佩服她們的創意, 偷空了的南瓜, 在碟上堆上磨菇意大利飯, 濕濕的感覺真的似鬼吐白沬一樣. 超有氣氛呀!!


我覺得非常配合主題, 這才是真正的主題食品! 怎會插支旗仔就說是特色食品呢但怕鬼的小朋友非常驚不停話:「鬼都嘔呀好得人驚!!好得人驚!!


份量少了一點不過以意大利飯來說,味道也不錯而且磨菇又夠多否則阿囝也不會全部將飯吃盡.

  
唯一美中不足就是南瓜只是有得睇無睇食, 其實回家後,忽然想起:「我可不可以將南瓜拿回家呢?


之後來的「三色精靈」更加精彩, , , 綠茄子內裡盛滿好味道的意大利粉, 我最愛的肉醬意粉, 肉醬沒有渣的, 又夠入味, 偶然弄了一條意粉出茄子, 真的太似鬼口水喇!


三色茄子當然可以一併吃落肚, 又好睇又好食, 對有心思, 有靈魂的主題食物.


吃罷正餐, 本來我們想吃魔鬼馬卡龍雪糕, 但雪糕店店員說:「唔好意思, 尋日賣晒, 今日未返貨, 可能要聽日先有貨.」於是我們無奈唯有走到一樓吃趣怪班戟.


這是我們點的班戟, 為何與海報宣傳的不同呢? 店員:「係呀, 我哋隨機圖案架, (!請問e個咩嚟?), 哦!!南瓜圖案麻」


我要求更換, 或可否再用朱古力粉舖一個鬼樣在碟邊呢? 答案全部被否決, 為何不給我海報中的圖案呢? 我簡直覺得有被騙的感覺, 一點也吃得不開心.


本來逢星期天 14:00 - 15:00 18:00- 19:00 也有嘩鬼巡遊, 但不知為何今天取消了第一場, 嘩鬼要到黃昏六點才出沒...嗚嗚嗚...無得撞鬼啦...我傷心, 但我卻望到阿囝暗暗偷笑可以脫難呢...



之後我們用南瓜餐廳的收據, 去換了副會發光的魔鬼眼鏡、鬼屋入場卷及攤位遊戲票, 但可惜攤位遊戲要下午5時才開始, 而我又要趕返工, 所以無奈放棄, 惟有下次才再來玩過啦!!.


沒有留言:

張貼留言