網頁

2014年7月21日 星期一

加菲貓Garfield 咁樣先叫做真正商場SHOW麻 @九龍塘又一城 「加菲貓夏日大派對」

兩星期前我們走到又一城睇加菲貓展, 最初也奇怪,加菲36歲為何如此冷冷清清呢 ? 原來, 真正慶祝儀式前日才啟動, 又一城才叫熱鬧起來吧!! 3層高的巨型大蛋糕, 為食加菲滿場孩, 這才叫熱鬧的大場展覽麻!!


在場還有多個3D Figures, 除了蛋糕還有拉麵加菲, 有蝦的貓麵, 應該比老細請我食的貓麵好食好多.



還有板長加菲, 食多太多!! 壽司還剩兩件, 要一口氣不浪費食埋, 所以要舉重做下運動幫助消化 ?


另外奸到出汁的加菲, 又整蠱人, 向人掟冬甩, 你睇她對眼...真的好奸.


展場唯一非加菲的Figure, 就是阿的, 究竟他舌頭上的白色東西是甚麼呢? 我不知道, 但可以肯定阿囝要學阿的, 借口嚷著要扮放粒軟糖就百份百好千真萬確.


其實, 今日來又一城最大任務就是找36歲的加菲合照. 因為加菲只出來半小時, 所以一早已有幾十人排隊等候.


在場很多加菲迷穿著加菲TEE, 手持加菲毛公仔與貓貓合照, 阿太說:「嘩!! 原來咁多人鍾意加菲架喎」. 我其實不是加菲迷, 不過今日的加菲Cosplay確實做得好靚, 因為很怕比例不均, 往往就會變成如迪士尼的Winnie the pooh瘦骨嶙峋喎.


與加菲合照後, 每人還獲贈特別版可加菲曲奇, 這正正就是我們兩星期前在YO MaMa吃的限定版凍乳的曲奇, 大商場真的很落本喎!!! !!!


驚喜永遠在無聲無息的時候降臨, 原來,今日除了加菲到場外, 她的老友記阿的也有來臨. 難怪剛才排隊人龍從未減少吧!!


當阿囝發現又可以和阿的合照後, 即時以99速度跑到龍尾, !! 說時遲那時快, 剛剛截龍, 今天真的十分幸運喔!!


個人覺得今日真人阿的比加菲更加可愛, 更加靚, 可以做得細細粒, 眼仔碌碌夠精靈, 而且阿的實在少見,哈哈!!  



今日真開心, 影一得二, 喜出望外. !!~


沒有留言:

張貼留言