網頁

2014年7月27日 星期日

有小鎧武免排隊 省了4個鐘!! 正!! (第三次動漫展)@ 2014第十6屆香港動漫電玩節 ACGHK

今日, 兩仔爺「賣甩」阿太, 齊齊走去會展16TH ACGHK2014香港動漫電玩節. 今日是第動漫電玩節3, 亦是阿囝連續第三年參加.


!! 今日在灣仔地鐵站天橋已經塞滿入場年青人, 廣播說要排隊大約4小時才能進場. 我心暗暗叫「好彩」, 因為攜同小朋友進場是不用排隊的. 結果, 我們可以直入會場, 非常順利.



首先, 找位扮美少女的靚靚姐姐合照吧!! ! ~! 主動上前, 是因為我誤認她是4個月前, C3上踫到的靚靚Sailormoon, 原來我認錯人. (詳情可瀏覽 : C3 日本動玩博覽2014)


之後就是英雄系列出場啦!!幪面超人勇救Cosplay姐姐, 好有真實感的場面, 其實, Cosplay姐姐本來是普普通通的請AGITO合照, 誰知AGITO就來一段故事情節. 絶對爆!!


幪面超人旁邊有海賊戰隊, , , , , , 獨欠了粉紅戰士呢 ? 阿囝主動走上前問綠戰士, 他揮一揮手, 阿囝好似好明白的對我說:「佢話唔嚟喎!」我質疑是否5分鐘後到來呢? 囝很明確說:5分鐘綠戰士隻手就唔會搖嚟搖去架喎...」你又知!!


記得去年答應阿囝, 今次動漫節一定要為他COSPLAY一番, 於是現在就變身吧!! 「鎧武」登場~ 即時與Sailormoon姐姐來一個合照吧!!


超人遇上超人, 蜘蛛俠二話不說就來一個抱抱, 阿囝不知多高興.


其間, 有家長走來問我這套衫在那一個攤位購買, 我說在網上買的, 那位媽媽竟然說:「淘寶!!今晚我哋返去淘」~~其實~~是日本YAHOO!!


今年, 最大熱的一定非變型金剛莫熟, 多個攤位也是主打變型金剛, !! 柯柏文姐姐, 大黃蜂姐姐...好好好吸引, 可惜, 原來姐姐是不可以合照的, 惟由隔空集郵吧. 柯柏文姐姐很好人, 給我來了三, 四張相的熬血姿態. 好正!!


METAL GEAR 的部隊可以有長槍借出拍照, 不過, 因為實在太重, 軍兵只借了一把小刀給阿囝.


忽然又有魔王走來, 銀戰士突然拿了魔王的鐮刀, 齊齊來一個對打的姿勢. 好野!!


魔雪奇緣 Frozen在玩自拍, 我問阿囝不如來一個合照啦!! 他不斷搖頭, 女仔先愛Elsa, 我唔想影...大熱喎, 你之後不要後悔喔.


之後來了一個血的明日香, 是不是再創作的呢 ? 總是和我的EVA有點不同樣貌??


現場有遊戲玩, 麵屋武藏可以憑手執麵條, 比賽最接近指定的重量, `~!今日鎧武竟然為我贏了一隻接麵湯匙, 好靚喎.(其實, 本來第二名沒有禮物的, 但武藏姐姐超好人才送給我們. 衷心感謝)


全場最正的攤位一定是「深宵食堂」的江戶味道情景, 好日本, 好吸引.


兩年前, 阿囝第一次來的時候, 對甚麼也不太有興趣, 今日, 他竟然主動要睇這去睇那, 就連甚麼K-ON少女, 我聽也未聽過, 他就帶了我入店來說要購物, 真給他估不到.


今日, 好有氣氛, 因為Cosplay人士現在會自動自覺給你擺出不同造型, 好似一位扮送禮, 另一位就會自動受寵若驚, 非常合拍.




~霎眼又玩了3個小時, 又要離開會展, 腳有點累, 最後來一張門口相, 就去吃下午茶, 之後我們就會合阿太, 再去玩.

相關網誌: 


沒有留言:

張貼留言