網頁

2016年9月20日 星期二

【迪士尼Halloween 攻略】暗黑Toystory + 奸角全接觸 ~超正 ~

昨晚終於輪到迪士尼萬聖節之夜, SY:「每年最驚就係今日」, 其實, 迪士尼又怎會得人驚呢?



早兩年有狼人鬥殭屍, 上年有迷離莊園+灰熊山谷鬼魂出竅, 今年...竟然沒有任何互動環節. ? 很失望.


街上沒有惡人表演, 卻換來日夜間兩場不同的巡遊, 下午3時有三輛花車米奇, 米妮, 高菲, 全部換上南瓜造型, 可愛!!

攻略1 :  14:45走到小鎮大街預留最佳觀賞位

當然萬聖節佈置不會少, SY最愛問工作人員取貼紙, treat or trick, SY:E個姐姐好好人, 佢一次可以畀好多糖我呀」

攻略2 :  惡人後花園內有兩個treat or trick, 任攞棉花糖

日常在小飛象對面的小花園, 今日變身「惡人」谷...三隻小肥豬的大灰狼出現...SY:「你真係食咗三隻豬仔落肚呀?, 不過...三隻豬仔不是格林童話嗎?


《怪誕城之夜》的男女主角會分時段出現, SY:「我都未見過佢嘅, 佢好恐佈呀」, 我也是剛剛才知她的名字叫Sally


當阿Jack出現, 正在食糖的SY竟然突然親切的問:「阿Jack你食唔食糖?, 而我亦明白為何男, 女主角不同場出場, 因為今日Jack好似矮了一點點.

攻略3 :  惡人谷花園, 六個奸角分兩批, 每半小時出場一次

正當我們趕往「詭夢實驗室」途中...竟然有意外收獲... 就是給我們撞到樹妖...9呎高的樹妖, :「好壯觀呀!, SY:「好得人驚就真」


樹妖還有一位朋友, 飛蛾怪...本來沒有甚麼特別, 但當飛蛾飛到大樹妖旁, 真的如同真實的大自然景象一樣, 可惜我趕不及開相機.

 攻略4 :  樹妖+飛蛾怪只會在獅子王前的空地出現

同行朋友剛剛玩畢鬼屋出來, 他們意見是:「都唔驚, 不過勁大霧」, 可能預先沒有期望, 反而更有驚喜.


「實驗室」的規模較海洋公園的更有層次, 更有機關, 而且分成多個電影的情景, 投入感已經完勝對手.


 《公主與青蛙》的黑暗世界, 《魔盜王-決戰鬼盜船》監獄、《反斗奇兵》阿薛玩具箱, 還有《愛麗絲夢遊仙境》瘋帽子會即場殺人...


最後的迷宮, 如果日光日白應該很易破解, 可惜密室內漆黑一片呢?


SY連門口的扮幽靈票務員的姐姐也害怕...所以連累了朋友未能闖鬼屋, 被迫在場外等候, 真的不好意思.

攻略4 :  「實驗室」留意瘋帽子出現時, 隊中是否會多了一個朋友??

玩過鬼屋, 轉眼間太陽伯伯又落山...之後便有六大惡人檢閱簡介: 大灰狼、101斑點狗女魔頭、JackOogie Boogi 、小飛俠船長、紅心皇后.


最後, 便是全晚高潮的夜間巡遊, 不過今次沒有米奇, 米妮, 換上黑心皇后, 還有剛才的六大惡人.



因為皇后兩輛花車會由迪士尼大門口一直巡遊至城堡前, 之後便會上演短劇, 所有惡人才會出場, 配合城堡的幻影燈光...坐得愈前就愈震撼.


SY:「嘩!又有火, 又有公仔, 好似睇煙花咁好睇呀! 如果再加埋煙花就更Good啦」

攻略5: 惡人巡遊19:30開始, 早少少走到城堡大門前霸位吧!

由往年鬼魂變今年的惡人, 全部迪士尼奸角, 一點不會喊驚, 氣氛一流就真.


萬聖節不一定要有鬼, 只要有主題, 一樣開心...真心覺得玩電影橋段, 玩迪士尼角色, 好過對家玩SM多多聲啦!!




DISNEY HALLOWEEN TIME 反轉迪士尼
日期︰即日至 10 月 31 日



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言