網頁

2016年9月17日 星期六

【超正烏冬】元朗小巷大驚喜 @ 好想食媽媽的點心

本來想去元朗西菁街吃漢堡包, 但小店未到19:00, 已因為全部包點售罄而拉閘:「吓? 點算呀?



阿太:E...隔離間舖咁日本Feel? 」此時女店員出來推介:「我哋D烏冬真係由本地日本人開嘅烏冬廠造嘅, 唔係現成貨, 所以煮出嚟更煙煙韌韌」



可惜小店真的太小, 只有十個座位, 於是我們一等便等了45分鐘, 期間有食客議論紛紛:E間好似係食沾麵『彩』嘅分店」, 她朋友答:「咁實唔休做啦!



牛肉鳥冬()$56一上枱, SY大叫:「嘩!好靚呀!」真的很有心思, 溫泉蛋放中央, 伴洋葱炒過的牛肉, 夾了數片小蕃茄, 靚得十足一幅日出圖畫一樣.



特製鳥冬外表不似一般急凍鳥冬的光滑有點似打邊鍋的魚麵較普通烏冬粗, 再多一點煙韌. 湯底有超濃牛鮮味, 刺穿溫泉蛋來與鳥冬一起放入口, 滿足爆!!



SY大叫:「溫泉蛋! 好好食」, 這位小朋友之前不愛吃蛋, 不如從何時開始又似孕婦一樣, 180度變了口味喎.



日替飯三文治定食 $48(特價$43, 這是阿太指定要吃的晚餐, 壽司飯三文治夠飽肚.



原來, 不止每日不同, 就連中午及晚市也不同餡料, 店員: 好似午市係牛蒡, 今晚就係吞拿魚粟米飯團」



飯團扮三文治, 雖然大大個, 但我不覺得十分特別. 反而套餐附送的豚汁()(單點要$18)及薯仔雞蛋沙律才是堅正!!



SY:「個湯真係咁多餸係入面, 連菇菇都有」, ~就是這個附送的入味又足料豬肉湯啦!



炸流心蛋免治($25), 沒有想過將流心蛋搭上免治豬肉, 拿去一起炸, 蛋黃還半流心狀態呢! 真的考功夫之作.





最後看到店員在炸兩個圓形的條狀東西...八卦仁又問:「咩嚟架?, 店員說:「係用烏冬扭成冬甩狀去炸, 之後灑上糖霜, 日本媽媽會造畀仔女食嘅傳統點心



地道小食...我的最愛... :「麻煩我都要一碟」 , 店員答:「唔好意思, 因為我哋啱啱開咗一個星期, 試業階段, 所以準備數量唔多, 冬甩啱啱賣晒...



?? 極度失望 心諗:「如果唔係要坐成個鐘頭車入嚟, 我真係想聽日再嚟食過...點解頭先隔離枱食最後一碟嗰陣, 個樣仲要咁Enjoy!!




鈴夏食堂
地址:元朗西菁街2號興旺樓地下1E
電話:3686 1606
時間:星期一至日12:00-16:00 ; 18:00-21:00


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言