網頁

2016年9月27日 星期二

【Android Wear好玩】睇片‧ 覆WhatsApp‧ 打電話 樣樣得

對於一個從不載錶的仁, 竟然也愛上腕上的束縛, 原因Android Wear跟我部手機又確實好夾喎.



自從暑假推出了Pokemon Go, 我的手機便變了阿囝的玩意...我最初以為一個Apps, 3個星期一定厭倦吧. 結果同事, 朋友, 甚至自己也不再玩之時, SY仍然熱愛不得了.




手機慘被霸佔, 所以我便用Fossil這隻Q Marshal救命, Whatsapp, Facebook, 純文字訊息可以即時查閱.


不過, 如果是圖片, 錄音就可能要下一代才可以用手錶去/看吧!


這款新一Android Wear, 更加有通話功能, 即使手機慘被霸佔, 我一樣可以照傾電話. (其實都好有特務Feel)


黑魂版本很有神秘感, 皮帶太私文, 我還是愛很有超合金感覺的系列多一點.


Q Marshal無線充電設計, 非常好, 免除左插右拆的麻煩. (我妄想以為可以將無線充電放係手機都一樣用到...實際梗係唔得啦)


回覆朋友Whatsapp, 可以用語音輸入法, 準確度竟然也逹到98%, 認字率算非常不錯.


遙控手機拍照功能, 對於比較少自拍的我來說, 暫時未能善用, 因為影大合照, 我也習慣找路人甲幫手的.


屏幕直徑 1.4, 但一樣可以欣賞Youtube, 很不錯...可能你會說:「用返部手機睇米仲好...


但當你的手機被人霸佔了的時候, 我真的覺得這隻 Q Marshal 絶對是我解悶之星.


而且, 我還可以用手錶以鈴聲警告阿囝:「夠鐘啦...已經霸咗我部電話30分鐘啦..., 如果有人還不停止Pokemon Go. 只要簡單撥號, 手機遊戲亦可以暫停....真的很不錯.


智能手錶可以不停轉錶面, 對厭了傳統款, 就來一個Starwars, 之後又轉更Hi-Tech的選擇又得. 好玩!好玩!



售價:
Q Marshal + 煙灰色鋼帶:$2,650
電話: 2468 2952


Storage: 4GB Flash
Compatibility: Android Devices 4.3+ and iOS 8+ / iPhone 5+ Fossil Q App: 4.4+ and iOS 8+ / iPhone 5+
Connectivity: Bluetooth Smart Enabled / 4.1 Low Energy, Wi-Fi 802.11 b/g/n
Battery Type: 400mAh


大仁生活facebook


沒有留言:

張貼留言