網頁

2016年9月19日 星期一

【靚都唔捨得用】 環保童話碟‧食住飯睇故仔 @ 7-Eleven

昨晚由迪士尼Halloween回家, 一走入家門即時大叫:「嘩! 點解有咁大份禮物嘅?」今次連我也忍不住「嘩!! 」出來...「套7-Eleven童話碟真係好靚呀!


多謝7-Eleven, 因為我經常覺得, 儲印花換實用東西, 總比較換公仔好得多. 記得前一次換港女至愛Le Creuset餐具, 阿太的反應如何瘋狂, 便知一, .



我最初以為是膠碟, 原來質料是環保竹纖維物質, 難怪印上童話公仔, 配合啞色的感覺, 出來很小村莊, 很外國小鎮風.


SY:「爸爸! 我識《小紅帽》、《三隻小豬》、《綠野仙蹤》、《醜小鴨》、《青蛙王子》... 另外就唔識」


心諗:「係囉...我都以為《胡桃夾子》及《天鵝湖》係舞台劇, 或者係芭蕾舞咋..乜原來係童話嚟喎」


望了一望, 小朋友又似有大發現:「哦!! 原來《童話小鎮》有齊豬仔, 青蛙, 小紅帽, 鴨仔, 全部人係晒度架...集合所有故仔架..最靚E隻」


:「係喎...真係名符其實《雜錦碟》, 最抵E...淨係去換E隻就最著數」, SY:「咁又唔得...其他都要換, 可能E隻難D...同埋你咁講7-Eleven會唔鍾意, 下次唔送嘢畀」(小朋友又會知咁多嘢嘅?)


PS: 外國童話一加入日本插畫師筆功, 果然很熊本味...特別襯杯緣子, 及我的最愛Bearbrick呀!! 靚到唔捨得用呀!


8款童話竹製餐碟換購日期: 9月21日至11月15日

全線7-Eleven購物滿$20即送印花一個, 18個印花可免費隨機換領餐碟一款. 或7個印花加$22隨機換購一款


大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言