網頁

2016年9月24日 星期六

【20萬粒LEGO創舉】1000個小朋友齊齊砌千歲鷹

一連三日, 20萬粒Lego由一千個小朋友合力砌砌砌出 千歲鷹.


20萬粒Lego打造出來的超巨型千歲鷹, 之後會放在海港城展覽半個月, 所以, 前日開始, 小朋友們輪流幫手創造亞洲紀錄.


SY:「即係E隻大Lego個個小朋友都有份砌呀?, 原來, 澳洲Lego大師Ryan, 早前已經砌過兩隻相同巨型的的千歲鷹, 今次是他掌舵下的第三隻.


Ryan:「我哋之前係外國砌, 最快用咗2, 今次係亞洲第一次砌千歲鷹, (:之前兩隻都咁大隻, Keep係邊呢?), 展覽完我拆散晒啦, 我享受砌嘅過程」


每一位小朋友都會有20分鐘時間, 我們的環節是集中千歲鷹的機身灰色部份...我問工作人員:「今日最快嘅小朋友可以砌到幾多舊長方形呢?


工作人員一邊協助SY, 一邊說:13舊」. ! 摩打手一樣...


不過, 因為一開始,  SY砌錯了數目, 所以要重頭來過, 所以我們最終可以完成了「4舊」


不錯吧! 因為20萬粒Lego的千歲鷹,  我們有份參與160粒...Yeah!


每一節大約可以有40位小朋友參與, 當大家一完成15分鐘部件, 工作人員即時傳給中央的Ryan, Andy, Jared加入千歲鷹.


(點解你要用鎚仔嘅?) Jared:「因為可以砌得實D, 有時人手未必砌得實囉」


(今日進度如何呢?) Andy笑笑口:「有少少落後, 所以要加快D, 不過仲有聽日, 又有咁多小朋友幫手, 應該無問題嘅」


20萬粒LEGO的千歲鷹絶不是少兒科...原來就是跟著這個較細的初版慢慢變出來的.


海港城由昨日開始, 己經有一連8集的星戰Lego展覽, 有小朋友跟他媽媽說:「我想帶晒佢哋返屋企」, 他媽媽答:「咁你要去買間大屋先得啦」





「樂高®星球大戰™Fighters Mission Camp」
由9月30日起至10月10日期間,(逢週五-週日及公眾假期)
3項星戰LEGO挑戰任務, 成功完成可獲證書, 及LEGO星戰AR照片


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言