網頁

2016年9月18日 星期日

【16禁】鬼屋~點解又關SM事? @ 海洋公園「哈囉喂」Halloween

中秋節前, 試玩海洋公園「哈囉喂」Halloween, 上次介紹完日與夜的宮殿大不同...今次就到另一個連我也覺得奇怪/尷尬的鬼屋【16禁】


第一次聽見【16禁】, 當然以後16歲以上才可內進, 一定好得人驚, 一定妖魔鬼怪共冶一爐, 原來阿叔我真的太天真!!


一開始就由女主持請我們看表演, 有一位表演鋼環操, 另一位則表演縮骨功...前面有人竊竊私語:「同鬼屋有咩關係呢?(係囉! 我都覺得奇怪)


之後先看一些被虐待的假人公仔, 後面傳來「依嘩鬼叫」, 心想:「好似唔多對路咁嘅...


第一個密室有人在玩滴蠟...男扮女的叫聲淒厲, 我又走近對男的說:「不如你試下滴我?, 但男的回答:「用晒啦!! (好失望!)


第二個密室, 則兩位外藉人士玩皮鞭, 被困的長髮胖子叫得很享受, 同行朋友問:「其實佢哋想點呢?(係囉? 咁都叫鬼屋?)


第三個密室, 玩電椅...火光閃閃, 感覺又很有傷害性, 不過, 我上前行刑男人卻對我說:「你無資格叫我電你呀!


終於來到似胭脂扣情景的房間, 佈滿舊衣舊物, 陰森化妝間內有一位血流披面的「如花」目露兇光. 這終於似一個鬼屋FEEL!!


臨離開前終於有一個很《猛鬼街》的情景...至於唯一有鬼屋感覺的房間, 留待有心去玩的朋友, 自己去享受吧!


我還是比較愛與【16禁】大門前的LuLu及「16禁李惠敏」互動Selfie, LuLu超攪笑...大家有交流, 好玩得多!!



玩血, 玩虐待, SM, 完妖豔, 太重口味, 不是我杯茶, 我還是替最初真人表演的的兩位藝人辛苦呢!!



【16禁】
位置:高峰樂園動感天地
開放時間:1300–2300
【16禁】: 驚嚇度 1.5 分


海洋公園哈囉喂全日祭2016
02.10.2016 - 31.10.2016 (指定日期)


相關網誌: 【小兒科 Vs 好鬼驚】宮殿的日與夜 @ 海洋公園


大仁生活facebook

1 則留言: