網頁

2016年8月13日 星期六

【《城寨英雄》闖東涌】逸東街市變身 玩真 ‧ 懷舊!!

自從家中安裝了MyTvSuper之後, SY無間斷煲劇. 今日我跟阿囝說:「我哋一陣去睇《城寨英雄》喎, 係米好開心呢?, SY:「我無睇過喎, 我淨係睇超能老豆咋」(極無癮嘅答案)


一家三口, 第一次走到東涌逸東邨街市, 原來由地鐵站步行至街市, 起碼40分鐘. 已經不想再孵精靈, 所以還是坐巴士. (詳情請查看文章尾段, 前往方法)


「逸東街市」改名為「香港街市」, 大門口已經非常電視城的民初街, 心想:「真係好似無綫《城寨英雄》個景喎」


SY:「爸爸! 我想坐嗰架手推車呀!(E架叫人力車, 不過以前D人鍾意叫黃包車...但我認識的人力車, 一向是紅色, 點解叫黃包車, 我真係唔知道)


:「哎呀! 早知帶埋你封換超人咭嘅信嚟寄啦」, 八卦的SY插了小手入紅色殖民地皇冠郵筒口後, 即大叫:「假架...個口封咗架, 寄唔到信, 仲有個龍眼皮()塞住咗」



香港街市
地點:東涌逸東邨
交通:東涌站->乘38號巴士, (第4個站)逸東邨巴士總站落車, 過對面便是逸東商場, 旁邊便是香港街市. (車程+步行約15分鐘)
時間:7am-8pm



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言