網頁

2016年7月2日 星期六

【限定2個月】船梨精CAFE忽然嚟香港過暑假!

船梨精不是我杯茶, 但食主題Cafe」就是我的興趣...WIRED CAFE短期變身船梨精Cafe, 第一時間通知一老一嫩齊齊去食船船.


我問SY:「你知唔知邊個係船梨精?SY:「知! 媽媽個杯緣子吖麻, 頭頂有支樹葉嗰隻囉」(多得杯緣子不停CrossOver, SY真係學識多動人物)


可能是短期限定, 所以船梨精食物只有2鹹一甜. 不用說當然!! 唯一主菜飯食~船梨精咖喱蛋包飯($118)


其實, 這個黃色的蛋包飯...變少少可以做蛋黃哥, 布甸狗都得, 好方便喎...因為不是粉絲, 無情的落刀那不覺可惜.


:「哎呀!算幾好喎, 有菇菇, 有火腿, 船梨精個腦係西炒飯嚟喎」, 最愛西炒飯的SY:「好食過樓下我哋叫嗰間」(無得比啦...樓下係快餐店).


最神奇就是極度抗拒雞蛋的小朋友, 今日自願食了船梨精細半塊面, 問極也不告訴原因, 我估計可能蛋炒得, 又略帶微甜吧!


船梨精漢堡包($98), 一個雞肉, 一個牛肉組成的漢堡包, SY不停食薯條不停說:「爸爸!媽媽!你哋一人一個, 我食薯條就得, D薯條真係好食呀!(!連薯皮都炸埋嘅)


為了不想薯條怪獨霸全盤薯條太熱氣, 每次我也要與他爭食, :「你唔可以淨係食薯條呀! 我切一半雞堡, 牛堡, 你幫我試一試味, 睇下邊個好食D啦」


用任務來分散他的注意力, 目前仍然萬試萬靈, SY:「我鍾意牛有芝士, 不過, 其實船梨精係米得一個? 點解兩個漢堡包都一樣樣嘅」


爸爸不是船梨精, 最多只知是日本船橋的吉祥物, 因為船橋盛產雪梨, 所以才被命名. 不過, 如果同樣價錢, 我又不介意給我4個一樣的的船梨精漢堡包, 因為實在份量太細


船梨精檸檬雪梨汁($58), 撇開價錢, 這杯特飲足料又順喉, 底部有大量雪梨粒...略貴啦!! (送埋隻杯就抵)


船梨精熱香餅($88), 本來就是一個普普通通的熱香餅, 最精髓就是  Funassyi 頭頂的雪梨, 及藍色忌廉的身體...


我問店員, 是否來自船橋? 她答:「我只係知道係日本嚟, 但唔清楚係米船橋喎」真的香甜. 阿太:「我仲以為浸咗糖水添, 超香甜」



SY正在食扮身體的藍色忌廉:「真係好似船梨精身體喎...爸爸! 你快D食啦...D忌廉好好食熱香餅配忌廉很不錯, 但我放得太多糖醬...(後悔中)


船梨精周邊商品, 例如主題襟章, 船梨精飲品送一個. $462元可以買套裝精品...好彩我家沒人迷上船梨精, 否則又要破財喔!



77船梨精親身現身, 集郵就記得當日走來啦!! (:點解今日無嘅...)



WIRED CAFE
地點: 銅鑼灣軒尼詩道 500 號希慎廣場 14 樓 1403-04 號舖
電話:2331-8315
船梨精限定由即日至8月31日



大仁生活facebook




沒有留言:

張貼留言