網頁

2016年6月27日 星期一

【限定2個月】齋燒鵝班戟 + 蛋卷紫薯雪糕 = 好食到甩牙

大窩口京林屋Idea Desserts有新攪作, 上星期有街坊告訴我:27號起佢哋竟然有蛋卷雪糕, 齋燒鵝肉鬆班戟...(!好爆...我第一日就要嚟食先得)


4個月前過來試綠茶, 無緣與老闆Parco見面, 今日更得到老闆親自下廚, Parco:「我哋同華園合作推三款新甜品, 你哋想試邊款?


因為兩仔爺都愛食蛋卷, 所以揀了兩款有蛋卷的櫻花薯下($48), 3吋鬆鬆餅($48)


Parco:「我哋三個月前傾, 但一直有D味道過唔到自己, 例如我試咗好耐, 先覺得班戟入面放肉鬆、沙爹肉片夾紫菜, 味道最夾」


其實, 我第一次食內篏饀料的班戟, 一般都是饀料後下塗上面便算...單單見老細煎夾餡班戟要注意燶唔燶, 就比平時煎純班戟辛苦得多.


這款甜品再跟鹹焦糖醬, 芒果醬, Logo的朱古力醬, SY:「點多D醬梗係好食D啦」我:「我頭先以為鹹焦糖醬係鹹, 原來都係甜喎...(SY:係呀!好食呀)


一定要點醬, 因為肉鬆班戟感覺似鹹食, 除了伴醬, SY當然不停伴雪糕, 而班戟附了三粒齋燒鵝, 加雪糕食更正...SY:「水呀!水呀!好辣好辣」(咁先夠衝激)


而今日最攪笑...有小朋友食軟腍腍班戟, 都可以食到甩牙, SY一邊笑一邊說:「佢本來都係鬆鬆地...


(店員姨姨:畀杯冰水你, 同埋你大啖順便食雪糕就無事啦)(又係喎, 食雪糕甩牙, Timing夾晒)


之後來的7層櫻花薯下($48)超靚, Parco:「你都覺得靚? E款係三款中我諗得最快, 華園本來叫我夾齋燒鵝, 但味道太搶, 所以我改用辣味花生, 麥記新地都係夾花生麻」



其實, 情侶拍拖過來食飯後甜品, 2人叫一杯櫻花薯下已經好飽, 因為大大份紫薯布甸壓底, 加少量雪糕, 之後4份一杯蛋卷碎, 再配紫薯吉士, 面層再添滿高高雪糕...!!


食到一半, SY:「紫色好靚!不過...爸爸我好飽啦」如果要比較, 「櫻花薯」下更勝「鬆鬆餅」,因為紫薯配辣花生, 愈食愈開心, 可能 「鬆鬆餅」太飽, 下次多幾位朋友來, 試勻三款限量甜品先得.




Idea Desserts
地址 : 荃灣荃貴街10A號富麗花園商場A座地下13B及15號鋪
電話 : 37912128
時間 : 周一至四: 3pm-12:30mn 周五至日及公眾假期: 1pm-1am
華園限定三款甜品至8月31日



大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言