網頁

2016年3月17日 星期四

【菊花!真可愛菊花!】布甸狗勁跳舞!! 4月兩場抱抱會

今日布甸約了我去TheONE跳菊花舞...不過我家的小小粉絲要考試, 阿太下旨:「你唔好偷偷地帶佢見布甸呀!!


於是今日我又只可以「靜雞雞」去尖沙咀, 單人搵布甸玩遊戲.



其實布甸有何吸引力, 我到現在也未察覺得到, 不過阿囝迷戀偶像的程度...超誇張
SY每晚一定要自言自語...「布布」前, 「布布」後, 跟他的毛公仔玩完, 才肯上床睡覺.


我不敢想像...如果被SY發現, 我今日自己一個來見布甸, 說不定又會喊過死去活來.


記得聖誕前, 我們吃過銅鑼灣的布甸狗Cafe, 這幾個月來, 當每次經過Sogo, SY一定會說:「我好想再去食布布呀! :「囝...不過好貴, 又無新嘢喎!


原來布甸狗真的有肥有瘦, 有高有矮. 我還是今日才知道, 不過每人尾巴下面都有一粒菊花, 我就一早發現.


:「菊花~真可愛菊花, 話時話...其實, 點解咁咸濕呢??」不過SY堅持這是Logo.


SY:「即係HelloKitty個蝴蝶囉, 係佢個牌子, (係佢個PatPat窿嚟架), 唔係呀!無你咁核突呀!(點解你唔信我)


今次展覽期間的7個周末, 場內會有一個掟圈圈遊戲, 贏出就可以得到一個布甸Folder. 我也想要...不過今日遊戲未開始.


為何今次布甸的朋友, Muffin)倉鼠, Scone)老鼠, Bagel)松鼠一隻也沒有同場出現呢?


那我便直情扮一扮你的朋友, 齊齊將開口飲糖漿啦! (不過等極都無跌落嚟嘅)


上次在ig發現...有網友也稱「布甸狗」做「布布」, 我十分驚訝, 為何SY改布甸的花名, 竟然別人也如此稱呼, 莫非是官方名稱?


原來, 只是有咁啱得咁橋, 「布布」也是她們從小朋友時稱呼布甸狗的花名. 當然...應該無人叫布甸做「甸甸」吧?



L2有一期間限定店, 聞說因為船期問題, 所以未有任何20周年限定布布精品....


!天大慳錢喜訊, 不過, 狂迷粉絲很難講...正如上次阿太狂掃杯緣子一樣...希望下星期帶SY過來時, 小朋友不會失控就好了. 阿們!!



集郵抱抱布甸會面日期:
4月2日, 4月9日~每日3場, 每場30名額


The ONE‧POMPOMPURIN 20 週年夢工場
日期: 3 月 19 日至 5 月 8 日 (上午 10 時至晚上 10 時)
地點:UG2 中庭及露天廣場



大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言