網頁

2015年11月15日 星期日

【滑滑嘟嘟】零秒愛上綠茶芝士 @ 半熟工房開分店 Hanjuku Kobo

2個半月前, 兩仔爺走到尖沙嘴「半熟工房」排隊買芝士撻, !霎眼間, 原來「半熟」在銅鑼灣火速開分店啦!Yeah!正呀!!


今日我跟SY:「晏晝你唔好食咁飽呀!因為一陣有超正嘅綠茶芝士蛋撻食...SY瞪大眼:「咁我唔食嘢, 我等食芝士蛋撻...



去到半熟新店, SY不停說:「好肚餓, 好肚餓, 幾時先有得食蛋撻呀!??店員琦琦:「小朋友, 蛋撻要等多一陣, 不如食個綠茶芝士蛋糕先啦」


! 這款就是暑假期間, 超限量的綠茶芝士蛋糕, 當日我問極也買不到, 估不到等了4個月, 終於可以食到啦...


馮師傅:「你上次無食過咩? (:買唔到!), 今次層次更加豐富, 因為我哋由一隻綠茶粉, 轉用咗兩款宇治抹茶粉」(但係又唔覺勁重綠茶味喎)


師傳再補充:「我哋改咗個比重, 上次綠茶太重, 今次就改到唔會遮咗芝士味」...非常潤滑, 香噴噴的小蛋糕.



滑嘟嘟的綠茶芝士蛋糕仔, 三啖KO...吃慕斯一樣, 我好想用可愛來形容. 雖然底層是我極討厭的海棉蛋糕, 但竟然被改良至精彩的濕濕潤潤, 可愛加可愛啦


即時要添食的SY:「真係好好食, (:咁有幾好食呢?), 總知好好食, 仲好食過幪面超人呀!(!咁對阿囝嚟講, 應該真係好好食啦.)


食完小蛋糕, 便輪到主角登場...熱辣辣, 脹卜卜的綠茶芝士蛋撻, 由廚房被捧出來.



我終於知道:「咩叫做人氣...」新鮮焗出來, 香氣慢慢飄上天...蛋撻們不停大叫:「食我啦!食我啦!...(真係又有聲, 又有呼喚, 又有畫面架)


SY:「有得食啦! 有得食啦!, 我說:「你去前面影張相先食, 好唔好?, 小朋友十
萬個不情願:「我好想快D, 我好心急呀」


原來, 新鮮熱辣的半熟撻非常潤, 但馮師傅建議:「最後等分半鐘先好食, 因為我哋唔係流心, 其實我鍾意等一陣, 唔好太流質先食」(係呀?? 我見有匙羹, 乜唔係畀人畢嚟食咩)


馮師傅:「我哋尖沙嘴店, 最初無匙羹, 後來個個客都問, 所以就放在枱面任人攞, 你問我就梗係唔用匙羹食啦...


(幾好喎, 今次無加價) 師傅:「係呀! 綠茶蛋糕加咗$2, 但綠茶撻都一樣賣$22, 功夫都材料都用多咗架, 所以好抵」


如果, 你問我愛綠茶蛋糕, 還是綠茶撻, 我覺得小蛋糕整個軟軟棉棉, 正得多...可能對於一個只愛食酥皮蛋撻的仁來說, 牛油皮有少少硬. (綠茶味都係小蛋糕出過撻!)


我絶對是一位不聽話的老仁家, 雖然師傅千叮萬囑 :「唔好即刻食呀...要等一陣」, 不過...蛋撻一焗出, 要吹兩口才可以啜入口的流質質感, 正到似十足扭蛋抽中超罕特別版一樣, 瘋狂!!


今次的綠茶芝士撻, 每日只推出約1700, 比原味的少, 所以怕撲空的朋友, 可能早少少去排除會好啲!


綠茶芝士小蛋糕 $17  (推推推推)
綠茶芝士撻         $22  

地址:銅鑼灣駱克道520號地下
電話:2560 2400
營業時間:11am-9pm

大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言