網頁

2015年11月10日 星期二

【短片】【眾裡尋她】鳳園點樣搵蝴蝶?? 超罕!! 白傘弄蝴~你好!!

昨日說到...我們十月參加一年一度【鳳園嘉年華】, 又做稻草馬, 又食限量玫瑰雞屎籐, 超正! 玩完嘉年華部份, 當然就是準備導賞團睇蝴蝶啦!!



因為穿梭巴士的司機放下午茶, 義工姐姐建議:「由路口行入「鳳園」都係10分鐘左右, 當散步, 可能好過白白企係度等15分鐘巴士」, 所以, 我們便漫步鳳園路...




沿途我發現有4-5位龍友, 圍住鐵絲網捕捉一隻燕尾蝶, 我心諗:「入面鳳園唔係好多蝴蝶咩, 一隻黑忟忟嘅蝴蝶都有咁多人圍??



每十分鐘一班的導賞, 原來只剩最後兩團, 真好彩, 若果剛才決定等待穿梭巴士的話, 可能就趕不及報名.


距離賞蝶時間還有個半小時, 於是我們便分頭行事, SY和我就走去上「水草玻璃瓶」工作坊



剛才有小朋友大叫:「我好鍾意我做嗰個罐頭盤栽呀!, 但當他完成了龍貓水草瓶後, 我問:「咁你E家兩個手作, 最鍾意邊個呀? :「我兩個都好鍾意, 點解要我揀喎」(!人仔細細, 你都幾醒目喎)



終於等到導賞時間, 我們跟隨工作人員上山, 沿途有4個景點, 由不同義工講解香港四季特色的蝴蝶...



第一個景點...第二個景點...第三個景點...點解全部都只是看資料圖片呢?


又話「鳳園」一年四季都有不同品種蝴蝶嘅? 義工說:「蝴蝶一般在早上就會出來, 下午日落前, 通常佢哋都走返晒反屋企...



「吓?? 咁今日米即係白嚟? 難怪頭先幾個龍友, 一見到隻燕尾蝶即時撲埋去影啦!, 當我們去到最後一個景點, 工作人員說:E度仲有太陽, 所以都有機會見到蝴蝶」


說是遲, 也時快, 真的有一隻蝴蝶飛到一位團友的帽上...不過, 原來現實中的蝴蝶, 並非如動漫中的翩翩起舞, 她們簡直如子彈一樣飛快, 快得嚇死人.



蝴蝶幼蟲就有一條黏在小草邊...不過義工說:「可能有毒, 大家都係唔好掂好D(好驚喎...有毒?)



沒有近距離接觸蝴蝶的蝴蝶之旅, 如果下次來真的要揀中午...正當我們非常失望, 準備回程坐小巴離開之際...奇蹟竟然發生在我們身前.



一隻的蝴蝶不知不覺間停了在我們腳前的花叢, 我說:「我拍片, 阿太你影相..., 我忽然覺得天賜美景, 而且小蝴蝶還似在睡覺一樣, 動也不動....



沿途有義工說:「嘩!你哋算好好彩, E隻係白傘弄蝶, 好罕有架..., 我心諗:「真係架? 好罕有架...Yeah!!~嘴角也微微撓向上偷笑...



本來以為全日可以影到蝴蝶的, 就只有牆壁上的蝴蝶畫, 誰知世事無絶對, 今日都算完美的一天


沒有留言:

張貼留言