網頁

2015年10月26日 星期一

【8隻白兵打頭陣】星球大戰:原力覺醒 好戲在後頭? @Times Square

《星球大戰》重臨Times Square, SY問我:「今日帶我去邊度玩?, :「銅鑼灣睇Starwars, 上次打黑武士嗰度呢!!


如果上次是序幕, 那可以參與, 可以互動一定精彩過今次「齋睇無得玩」.



上次阿囝可以扮絕地武士, 與活生生的黑武士過招, 每位小朋友都不知多興奮.


SY一到達大大聲跟我說:「今次我去打邊個?, 我答:「無得打喎, 今次得個睇字咋」SY:「係喎!把劍真係黐實嘅」, 可能香港太多商場Show...無互動, 絶對無癮.


激光劍攝影區的四把劍,如果要拍攝到無人背景, 真係難過, 如果四個朋友, 紅色、藍色、綠色及《原力覺醒》的十字紅劍, 每人一把, 應該就可以雄霸全個場情.


11 經典角色簡直又愛又恨, 暑假去日本後樂園, 他們80個幪面超人、紅戰士全部只是圍欄, 不用封玻璃...香港地, 只否怕強國人多手多腳嗎? 我對香港人有自律性...不過來自鄰近的經濟強國人民又真的不能保證喎.


但加了玻璃,  黑武士, Clone Captain Rex的一方, 反光反到根本任何角度也拍攝不到...失望加失望.


幸好R2-D2C-3PO、尤達大師的一邊則可以避過反光, 我就當然影得很投入...


為何13個角色中沒有Chewbacca ?? 其實我已經很克制, 每個人物也只是影三, , 五張相...


不過我身旁的小朋友就非常不耐煩...SY:「爸爸好悶...影完未呀? (:你唔覺得佢哋好靚咩?), 核突到死, 又恐佈, 又無嘢玩」


因為我還未跟Boba Fett的一邊拍照, 於是唯有跟小朋友講故事...好彩也可以將他拖延幾分鐘.


我對囝說:EHan Solo好慘, 被人封咗入碳化箱冰凍咗, 之後佢隔離個Boba Fett, 仲將佢賣咗畀個大舊衰」, :「好得人驚...不如走啦」(講完仲衰...早知唔講啦)


臨走前, 我終於發現Chewbacca, 不過只是Hot Toy Figure, 細細粒, 但真的靚得緊要, $2100的價錢, 我就慶幸我沒有跌落Hot Toy的深淵.


11白兵列陣在上次阿囝學打劍的地方, 他一見到8 Stormtrooper就說:「上次都係2, 今日咁多個喎」, 可惜全部都是假人呢!!


每次可以有8人入場, 每人5分鐘...估不到小朋友還記得上次黑武在後台走出來...因為他突然走了入佈景板內.....


我大叫:「你做咩呀!!」小朋友一邊走出來, 一邊說:「我扮上次黑武士走出嚟...你拍Video...爸爸」


老老實實, 如果佈景又設有後台...是否表示之後展覽的第二期, 第三期...好戲在後頭? 1217《原力覺醒》上畫, 會不會Times Square又來一次上次迪士尼的萬人角色大巡遊...我好想好想好想呀!



時代廣場《星球大戰》展覽
展覽日期:10月24日至11月15日




大仁生活facebook

沒有留言:

張貼留言