網頁

2015年9月6日 星期日

【免費任瀡任玩】【短片】街馬嘉年華少少人‧多多趣~好玩到爆!

朋友C:「星期日(6/9)一家去玩香港街馬嘉年華吖?, 我答:「吓!我哋係商場人...跑街馬? 唔係講笑呀?」朋友C:「係玩嘉年華遊戲, 唔駛跑㗎!(咁又去得過喎!)


阿太問:「嘉年華係邊㗎? (荔園嗰度囉), !玩咩都要錢㗎喎...同埋, 唔係執咗喇咩?, 其實我也不知道. 不過有免費入場卷, 走去看一看吧!



其實, 30度高溫, 由金鐘地鐵站, 途經天馬公園, 再轉入荔園...老實說, 已經有點頭暈暈. :「影完未呀? 一陣玩遊戲有冇冷氣㗎?(我都好想有...)


本來一心想帶SY來玩滑水梯, 可惜大會規定1.3以上才可以玩, 我對囝說:「咁你睇爸爸玩...出年你先玩啦」, :「出年我都唔敢玩呀! 高到嚇死人嘅」(? 7...好矮咋喎)


因為入場人數不多, 我懷疑宣傳太少, 而且得一天, 所以來來去去也只有十多人排隊.


對玩家來說, 當然好事啦...我只花了30分鐘, 就已經玩了4...老實說是非常好玩, 但因為不想一老一嫩「乾煎」, 所以我也放棄玩第5. (雖然我好想繼續)


除了滑水梯是免費外, 大腳八同樣不用錢...本來以為要合作...左右左右跟足節奏, 才可順利向前行.


原來只要大人在前, 小朋友在後, 細細步, 細細步的向前行, 大腳八完全受帶頭的一方控制的.


玩完兩個戶外遊戲, 還有一個免費的障礙比賽, 最正就是障礙賽是在冷氣帳篷內舉行....發達啦!!



大人可以歎冷氣之餘, 其實我也不知道為何阿囝如此的愛跑跑跳跳, 他竟然玩了足足5


我本來想繼續涼冷氣, 任由SY玩十次, 二十次...可惜工作人員說:「我們收工啦...玩埋最後一次啦」(16:15就收啦...真係可惜, 拜拜喇...可愛的冷氣)


我第一次發現去嘉年華, 可樂竟然只賣$6. (我無記錯!! 暑假荔園一罐汽水好似要$20), !超值呀! 抵抵抵!! (咁樣先係良心嘉年華麻)


「姑寒」是會遺傳的, SY知道其他攤位遊戲, 全部也要$10, $20, $40, 玩一次, 他竟然主動要求:「不如淨係睇吓就算, (你唔想玩咩?), 我想慳返啲錢一陣食雪糕仲好」


(我唔鐘意食雪糕㗎喎....咁佢一定係遺傳咗阿太鐘意食Haagen dazs!!)


其實, 我也沒有帶SY來過荔園, 所以$20瀡恐龍, 我也想SY玩一下, 留個紀念.


誰知他答我:「你玩我咩? $20蚊瀡一次咁窄條梯?(咁又係...我頭先玩水梯7都免費, 仲要玩咗4次添)


沒有想到93荔園也結業, 今日也可以算一家三口終於來了一次, 難得「執笠」後還可以入場, 就在恐龍仔前來一張合照吧!!


拜拜街馬!! 拜拜荔園!! 明年再見. (出年街馬應該實有...荔園會唔會再有呢?? 如果有...希望消費都可以好似今日咁就最VeryGood)


大仁生活facebook



沒有留言:

張貼留言