網頁

2015年7月8日 星期三

【鹹蛋超人打到嚟機場】ULTRAMAN 遊樂場必玩4大情景

今個星期, 我一見人就講:「星期三我去機場玩鹹蛋超人呀!! 超期待! 成個鹹蛋遊樂場, 又有真人Show....你都一定要去...(簡真似收咗錢代言一樣)


個個朋友都答:「駛唔駛咁興奮? 乜你唔係淨係鍾意幪面超人咩?」(係! 之不過逢係識變身嘅人, 我就鍾意架喇)


原來這班「天際最強人物」1966年出世, 奇怪喎, 49周年都可以舉辦如此大型節目, 明年應該可以更大規模啦!!

我不理會47年, 還是48年, 總知可以集郵, 可以玩就得. (咁鬼貴坐機場快線嚟, 唔玩返夠本, 點對得住自己呀?)
必玩情景1:

全場最震撼, 一定是2層樓高的ZERO、及貝利亞對戰的情景. (嘩!仰高頭都睇唔晒咁大隻!!)

最初未知原來可以走上天橋, 溶入當中簡直「Good Idea...不過, 如果位置可以前少少就更好, 超人太大, 人又後, 個個都變成一粒骰. (識都唔會知係乜水)

必玩情景2:

之後, 我們就走到旁邊玩「連環快拍」, 十部相機孤形排開, 同一時間拍下我們跳起凌空的情況, 再變成為一條短片.

兩個大人已經難夾時間, 如果加兩個小朋友就難上加難啦...可以的話自己看一看效果才離開會好少少.

你睇...四個人, 得一個傻佬跳起, 攝影師都收貨??? 可能攝影師哥哥太忙碌吧 !!

不過, 要大讚工作人員的速度, 因為不能現場傳送檔案, 但經電郵, 竟然不出2小時就收到. 效率神速, 勁抵讚.

必玩情景3:

體感遊戲, 可以在限時之內消滅最多的巴魯坦星人, 滿足感最強...我們有9500分, 阿囝:「爸爸...你都算唔錯吖」(吓!你頭先得4900分咋..懶叻)

必玩情景4:

想更進一步了解超人, 4個小小小片場絶對要影完再影...

每一個電影情節又會有兩張導演凳, 如果你玩得有點累, 不妨坐坐休息一下啦.

這幅相...其實小朋友...點解你會知道攻擊怪獸這個部份, 是有機會取勝呢?? (點解你會學埋啲咁陰毒嘅招數㗎??)

老實說, 阿囝, 及魚子醬小朋友...., 我不太明白, 點解我每張相都一定是飾演壞人呢??

七星俠的賣相...甲狀線是否有少少問題??? 還是太水腫呢?? 估計應該是老來發福了吧也未定.


之後大會宣佈, 舞台劇主角們會出來大合照...Yeah!! 我快快影完吉田, 當然要99衝到台前....


點解我最想影的5位鹹蛋超人變成配角, 企在第二排呢??

魚子醬媽:「中間嗰位係羅子喬呀!王晶旗下, 佢做超人之母未變身前㗎!!」

孤陋寡聞的我, 而我不知道羅子喬是誰, 我情願真的超人之母企中間...不過, 小姐今晚也算穿得慷慨...(如果唔遮住我啲鹹蛋就更加好啦!!)

明天續...

日期: 2015 年7 月9至12 日 (星期四至星期日)
時間:互動遊樂場及主題展覽
地點: 亞洲國際博覽館Hall 8、9、10

沒有留言:

張貼留言