網頁

2015年6月10日 星期三

【珍寶珠原子筆】香噴噴~愈寫愈想食 @ 三聯仲平過淘寶

這是朋友V前日在Facebook上說"一路寫字, 一路好想食珍寶珠", 而吸引我立即落樓下三聯買的珍寶珠味原子筆.


我問店員:「E啲筆係米返咗好耐啦?」有點猶豫的女店員:「應該啱啱返呀!我前排都未見有」(哦!好嘢!!有新野玩)


今日請來SY充當試筆專員, 小朋友好興奮:「嘩!有珍寶珠食呀! (唔食得住㗎, 要影相先呀!), 吓??我好想食...」


今晚外出吃飯, 平常一定要扭玩手機的SY, 今次竟然2包$29的顏色原子筆, 就可以讓一位小朋友安靜又專心的畫畫寫寫. (嘩!簡直匪夷所思)


我叫SY每枝筆也猜猜是那一款珍寶珠味道, 他已經玩了5分鐘...


SY:「原來寫係張紙度, 香好多...支筆係無乜味嘅...」(今次這位試筆專員真係做得好出色喎)


6支珍寶筆, 最香最似珍寶珠就是黑色的朱古力甜筒味, 當你寫上近20個字的時候, 絶對十足有一粒朱古力珍寶珠放在你鼻頭一樣. (好香...好想即刻食返一粒呀)


手痕走上淘寶看看...原來除了三支裝, 更有10支大全套. 不過...大陸較香港還要貴, 最便宜的也要淘9.9人仔...好貴呀!!


算罷!! 人有我有, 下次三聯再見到另外的顏色才買, 不過, 好好寫喎這款水性筆, 幾蚊雞抵玩到極.



沒有留言:

張貼留言