網頁

2015年3月23日 星期一

【人間樂土嘆世界】懶洋洋飲杯茶, 食蛋糕 @ 茶.家

相關網誌 :開心+性慾 零食Sold Out @ Anything But Salads

因為「蘇波榮」轉貼了[暫別茶.家七天], 所以知道上環一家茶室, 因容許後巷坐客, 被迫停業7. (黐線! 咩政府呀...)我決定於「茶.家」重開後, 即時去撐場, 看過究竟.


「茶.家」建於一個堀頭巷角位, 店內只有約8個坐位, 不過周末的中午, 人山人海, 客人坐滿店外牆邊的長椅,「茶.家」後有一個小地庫, 12個坐亦一早高朋滿坐....


而被食環署無理檢控, 堀頭巷的小路上, 有被舖上假草坡, 客人席地而坐, 享受著如外國風情的風和日麗.


「茶.家」三年前由車房改建, 老闆娘Nana放棄律師工作, 開茶家, 不過今日不見Nana. 


店內4娘教子, 忙於收錢店內唯一男丁Qwincy(花名阿叔):「好忙呀! 未停過, 忙到死咁滯」可能大家都急不及待, 來撐重開的「茶.家」吧!


其實, 可能暫別了7日的關係, 來撐茶家的人多不勝數, 所以蛋糕只賣剩「桂花黑糖戚風蛋糕」, 及「綠茶芝士蛋糕」, 我當然兩款也各要一件.


阿叔問:「你等唔等, 兩個鐘後有補貨」我搖搖頭心諗:「玩咩邊坐到咁耐呀? (後尾我哋走時, 蛋糕剛剛補貨, 不覺不覺, 原來我們也嘆了兩個鐘)


阿太要飲「焦烤檸檬茶」, 「阿叔」推介我飲「找夢」(佢話:「超濃郁, 凍飲味道更濃」!! 全店唯一男茶技師推介喎) 其實, 沖得茶多是否會「變型啲」? 看官網初入職的阿叔, 與今日的他, !! 型得多, (老闆娘妳仲請唔請仁呀??)


慢活是來到太平山街最嘆的項目之一, 點了食物, 大約需要等待20分鐘, 我見多數外國人也在看書, 少女們在自拍, 唯一的家庭就在畫外賣紙, 追烏蠅, 及調轉讀餐牌


人造草坡上有咕臣作凳, 棄置的紅酒箱作餐枱, 因為於後巷擺放桌椅, 食環指違法, 於是便用棄置的物件, 反而更加在地, 更加享受, 更烏托邦.


(連奄尖的阿太, 都不停大讚, 好舒服, 好正, 好嘆, 下次要叫埋仙仙哋嚟先得...就知E度有幾嘆)



懶洋洋的不止周遭環境, 就連我們的戚風蛋糕一樣, 慢條斯理得極度鬆軟, 淡淡的味道, 配上乾桂花碎, 很有襯這裡與世隔絶的性格.


不過, 小朋友就愛入口即溶芝士綠茶蛋糕, 雖然我覺得綠茶比例較輕, 但可能正正合適大愛甜甜甜的阿囝吧!! 無論如何, 身處這個世外桃園, 食物已經會自然加30分啦.


我要大讚我杯「找夢」, 濃濃濃茶加薑加薄荷, 四個字來形容「神暈巅倒」, 神級推介, 果然無介紹錯. 飲完自覺全日都特別有運行一樣.


我與阿太在嘆茶之際, 「無時停」的小朋友在做甚麼呢? 當然繼續「無時停」, 他竟然在跳咕臣呀!! 我也自覺甘敗下風, 點解阿囝可以活躍得如此驚人呢


臨走前我問阿John:「煙灰缸的茶葉係用嚟癖味嗎??, 她答:「唔係只係用嚟放煙頭咋…(點解你改個男仔名嘅?) 因為我姓莊」(又幾好喎)


最後我問John, 老闆娘Nana放假嗎? 她說:「唔係佢去咗另外嗰邊大安臺﹝茶‧莊﹞, 你可以去搵吓佢, 行去5分鐘, 好近


John道別後, 我們又去搵Nana, 原來經過球場, 向上行就到大安臺「茶.家」分店﹝茶‧莊﹞.


﹝茶‧莊﹞門前掛有Private字樣, 不過一直沒人應門, 阿太:「畀我都驚咗你啦, 無端端走個麻甩佬, 拖住個咁百厭細路嚟」終於, 今日無緣與老闆娘傾計, 希望下次再來嘆世界時, 有機會見面啦.

味道: ★★★★
環境: ★★★★★
服務: ★★★
抵食: ★★★
推介度: ★★★★★

大仁生活facebook




沒有留言:

張貼留言