網頁

2015年2月14日 星期六

【韓風泣鬼神】芝士拉排骨 愛你愛到死 @ 尖沙嘴 Oppa Coffee Bar Restaurant

我不是哈韓人, 韓劇也只看過半套星星, 不過我最愛排隊試新玩意, 今晚我們就去了試全城熱爆,  韓風芝士炒拉炒拉炒.(返屋企坐電梯時, 連隔離A座陳太都講溶岩炒飯, 就知勁Hit)


Oppa 121日開張, 是目前整條金巴利街唯一一間出現人龍的韓食餐廳, 晚上7點半到達, 經「核數CSY點算, 我們排第三十八, 終於我們呆等了一小時才可由正宗Oppa帶領入店.


因為一早已鎖定溶岩蛋漿炒飯, 不過原來還有泡菜、海鮮、火腿、章魚、雞胸選擇, 因為我怕SY不能辣, 於是就告訴Oppa火腿味, 誰知他竟然指指泡菜後豎起母指並說:Not Spicy


Oppa 推薦一定無錯!!! 之後我又猶豫要芝士拉排骨好, 還是雞翼好, 不過因為同枱的情侶點了雞, 於是我就揀排骨, 以免相撞.


落單約10分鐘,Oppa 拿着放滿泡菜炒飯的鐵板、一壺蛋漿及大膠杯芝士粒來到到我們面前,他先將蛋漿淋在炒飯外圍位置.


之後整杯芝士粒鋪上炒飯及蛋漿上面. (!!鮮黃色的芝士粒粒炒飯十足十路飛的草帽一樣, 可愛到不得了)


再左右兩鐵匙羹,不停在炒飯上極速炒呀炒, 轉呀轉, 十足十跟碟炒飯有仇一様!!


熟練的手勢, 似到少林寺苦練20年鐵板炒飯的高人, 再加一對磨打手, 嚇得SY目瞪口呆.


登登登凳! 芝士溶岩蛋漿炒飯登場啦!!


雖然賣相不太吸引, 不過味道好香, 本來好怕像Risotto一樣好膩好滯, 但奇怪半點膩滯的感覺也沒有.


來到重頭戲火焰芝士拉排骨, 鐵板上6塊排骨, 另一邊則在我們面前舖滿一大杯芝士粒.


之後就由Oppa以火焰之槍不停向芝士粒加熱...


不過, 奇怪的發現全店各枱均主力由Jim表演, 剛才阿Jim忙著其他枱, 當他一有空, 即時又換走剛剛的Oppa, 再由他親自上陣.


留意他雙手, 滿滿的傷痕, 其實我有一刻懷疑他是否有鎅手的惡習, 不過, 我又不懂問...


火焰不停強烈噴呀噴呀噴, 芝士粒亦迅間變成芝士醬. (好過癮, 這兩項現場表演, 應佔售價的1/3, 好睇好睇)


之後阿Jim幫我們用芝士包裹排骨, 扭扭捲捲十足包春卷一樣, 不過又奇怪, 同枱的情侶叫芝士雞並沒有幫他們包春卷, 是否只有排骨才會表示「包紮」呢?


!! 不得了, 這隻芝士拉骨, 好食到似落入凡間的天使一樣驚天動地, 好食到我似十足剛剛饑饉完, 好食到我停唔到口.


微微辣的排骨, 加上又滑又香的芝士, 即使平均要約$50一塊, 我也覺得物超所值, (個人覺得2015年沒有吃過芝士拉骨, 簡直是一種遺憾)


結帳期間, 發現原來負責的女店員, 就是Jim的香港女友, 她說:「全店只有我哋三個櫃枱嘅至係香港人, 其他全部都係韓國人」


八卦的我就問阿Jim手上的傷癢, 女朋友笑說:「唔關我事呀...唔係我整架, 係佢被鐵板辣親呀」(好心痛喎!!) 女朋友點點頭.



SYJim合照後, 我問他傷痕痛不痛, 有半點似MC Jin的他直言:OK! No Problem」之後又繼續火焰噴噴噴. (!! Man) ~下次來我再來, 一定要問港韓情是怎樣開始的...




1 則留言: