網頁

2014年6月30日 星期一

街頭免費嘉年華 Mr. Men and Little Miss 正到爆 @ 銅鑼灣百德新街

日本宫城県石卷市有石森章太郎故鄉, 鳥取県境港市則有水木茂鬼太郎村, 氣氛正到不得了, 估不到今日連香港都等到了.


銅鑼灣百德新街、京士頓街一帶, 最近Mr. Men and Little Miss一班好朋友齊齊走來躲於街頭和大家玩遊戲!

2014年6月29日 星期日

大口仔!! 記得等我呀!! @The ONE 真羨慕鄭伊健 Minna No Tabo


早兩個星期前, 已經期待著今日去The ONE見大口仔, 1點派籌, 我們1220分到達, 可惜...趕到氣來氣喘...龍已截...我與大口無緣了, 失望到極.

2014年6月28日 星期六

海港城「Nike x 傑志足球學校『足球工作坊』」好玩 @ LCX

海港城露天廣場正舉行的Nike The Last Game展覽, 正正是世界盃的原故, 明燈阿囝捧完西班牙, 再為日本打氣, 兩隊齊齊出局


星期六有朋友問阿囝:「你鍾唔鍾意游水呀?」阿囝竟然答:「我最憎游水, 我最鍾意踢波...」原來, 阿囝竟然在一個不看足球的家庭, 陪養出愛上踢波??

2014年6月27日 星期五

菇菇栽培研究室 方吉你好 @ LCX 原來你咁紅 失敬!!失敬!!!!

LCX 又有新攪作「菇菇栽培研究室夏日熱浪派對」~ ! 可能我真的脫節, 究竟菇菇是何方神聖 ? 真的沒有頭緒, 出發LCX前上網惡補惡補!!


2014年6月26日 星期四

Miffy朱古力慕絲蛋糕 唔止靚仲堅好食 @東海堂 對唔住Melanie我食咗妳落肚

Miffy 生日快樂!!如果不是要為同事買生日蛋糕, 我也不知道原來Miffy620日生日. !!東海堂為Miffy慶生, 也推出自己食自己的蛋糕. 靚到不得了.



2014年6月25日 星期三

《變形金剛:殲滅世紀》最吸引我當然是對陀飛輪 @ 青衣城

《變形金剛:殲滅世紀》熱潮停不了, 電影今天上畫, 如無意外我們應該星期六去睇, 但看電影前, 當然要先熱身, 繼上星期「我和柏文的加德士約會」後, 今日, 兩仔爺又去殲滅青衣城.


7米大大隻柯柏文坐鎮青衣城大堂, !背景是疑似深水埗的舊唐樓大廈, 4集變形金剛今集應該最有歸屬感, 希望愈大不知到時入場會否失望呢!!

2014年6月24日 星期二

GO! JAPAN 理惠和Jam我哋又見面啦!! @ 旅遊展2014

去年我們說:6-7年無去過旅遊展, 無聊就去行吓啦! ! 原來現在遊旅展氣氛好得不得了. 霎眼間又過了一年, 今年同事還送上贈卷,  所以沒理由不去襯熱鬧, 再去玩過痛快啦!!


2014年6月23日 星期一

同熊貓玩足1800秒 快樂不知時日過

每日起身一想到要返工就頭痛, 不過, 今日例外. 由前日得知有熊貓來公司, 心情興奮得不得了. 雖然由幾百隻變50, 最終同一款只有42匹出現, 但都令我雀躍了半日.


因為, 只有42四小熊貓過來公司, 所以今日沒有熊貓義工, 只有約4-5名熊貓代表, 推著一台6呎高的鐵架, 小心翼翼將側身卧睡的小朋友, 逐隻叫醒, 列隊慢慢步入大堂.

2014年6月22日 星期日

柏文我來了!! @ 加德士 Caltex X Transformers

今日高高興興一家三口約了朋友見面, 一位識了7, 見過三次的老朋友柏文, 大家約了中午雷雨過後, 於銅鑼灣加德士油站見面.


YEAH!! 無錯啦!! 就是殲滅完立法會大樓, 成功炸毀灣仔會展後趕來聚聚舊的變型金剛柯柏文!! 

2014年6月21日 星期六

有蝙蝠車 有羅賓 有小丑 齊齊祝BatMan75歲生日快樂@Times Square時代廣場

蝙蝠俠75歲啦!! 銅鑼灣時代廣場又有新攪作~蝙蝠俠展覽館!蝙蝠俠高高在上, 帶住三輛不同年代的蝙蝠車坐鎮 Times Square露天廣場.


蝙蝠俠大紙板, 阿囝說要學蝙蝠俠姿勢, 但他問我:「蝙蝠俠望緊咩呢 ?

2014年6月20日 星期五

世界盃球員版VLT 齊齊整儲齊一套啦!! @維他檸檬茶

識我的朋友都知道我甚麼也可以儲一餐!! !! 今個星期, 最新鮮熱辣的目標就是「維他檸檬茶」.


4年一度的世界盃, 今次維他檸檬茶推出了十二款的不同包裝, 個個大眼睛的足球員, 其實, 我知可口可樂有推出國旗版本的特別罐, 但因為汽水很易爆, 所以, 應該儲紙盒檸檬茶會安全一點吧.

2014年6月19日 星期四

迪士尼tsum tsum樣的米奇Philips展覽.@The One

迪士尼在TheONE又有展覽啦!! 美少女加米奇, 其實是Philips的新系列迪士尼燈飾推介.




今次有大大隻tsum tsum樣的米奇放在展場的中央, 這正是其中一款燈飾的放大版, 不過, 一隻米奇太孤單了, 米妮在何方呢?

2014年6月18日 星期三

Dazzling Café登陸香港 令人感動的服務態度@TheOne 玳思琳我愛您

Dazzling Café 繼咖啡弄之後, 又一台灣「好味道」Café登錄香港!阿太一早提醒我星期三(618)開始試業啦, 所以, 今天首日我中午1215分抵達The One乖乖排隊入內朝聖.


「午安!! 歡迎光臨」所以店員不時齊聲打招呼, 3樓整層也由死氣沉沉變得朝氣勃勃.

2014年6月17日 星期二

巴西世界盃有瘋狂熱帶雨林小動物 @ apm

昨日經過觀塘apm, 下午4點半左右, 大型森巴熱帶雨林情景內, 已經一早坐滿觀眾. !! 球迷真的對世界盃瘋狂熱愛, 人人早7個鐘霸定位睇波 ?


原來熱帶雨林區內, 大家不是睇巨型大電視的賽事, 而是商場找來一位外籍花式足球員, 正不斷以豆袋表演花式足球技巧. 不過, 為何要用豆袋, 而不用真正足球, 真的不得以知

2014年6月16日 星期一

Chocolate Rain 食完再玩 好靚好玩@PMQ

早前的網誌提及「超浪漫分子料理 童話EAT & PLAY這次是我們一家相隔個半月重臨PMQ, 上次因為只來NIGHTMARKET, 加上Chocolate Rain店舖己關, 所以無緣參觀


上星期我們除了來吃分子料理外, 當然也要在這間充滿童話色彩的可愛地方, 盡情拍照.

2014年6月15日 星期日

泰昌 JUMBO 蛋TART糕 出酥皮應該好食好多 @泰昌餅家

記得三月時看到蘋果日報介紹日本澀谷的PABLO, 推出巨形大蛋撻, Size有如一個生日蛋榚. 好想食但不能去日本, 結果只得一個恨字. 不過, 前幾日發現原來泰昌餅家也推出了一個巨型大蛋撻. !! 順路經過尖沙嘴, 二話不說, 即時買來吃吧.


2014年6月14日 星期六

決戰對面海足球小球 The Last Game Nike 硬撼adidas @ 海港城

Nike 海港城海運大廈露天廣場舉行《The Last Game, 又一個世界盃熱潮下的展覽


再一次證實, 尖沙嘴海港城與銅鑼灣希慎是絕對打對台的商場, 上次一個攪美國隊長, 另一個則以蜘蛛俠還擊, 今次世界盃, 有人以4個集體回憶足球小將X adidas鎮場, 對家即找來 Nike FOOTBALL 8大巨型球星迎戰.

2014年6月13日 星期五

激酸魔薯酸梅 Vs 激辣魔薯香辣 @薯片味鬥味 !! 日清湖池屋新口味

上月尾參加了日清揭開好味來嘉年華後工作人員送了六包新口味薯片給我們包裝就非常吸引之前又未見超級市場有售所以我們一家又變身試食大使無聊試薯片.


大紅色的是激辣味第一眼己經很吸引粉紅色的是激酸味自已對酸性食物「麻麻地」加上薯片理應是鹹食的今次加入酸梅味所以其實不太想開封試食.


我給阿囝選擇他也第一時間被鮮紅色的「激辣魔薯香辣味薯片」吸引大力一開!! 口腔好像知道有薯片會來了預先分泌了大量口水出來今次的「日清湖池屋」系列薯片較「珍珍」,「卡樂B」厚身食落質感當然感覺「抵食」一點啦.


「激辣魔薯香辣味薯片」初初放入口未感到任何辣味但當嚼兩三口香辣就來了大人可以接受但小朋友則說好辣好辣


阿囝:「水!! !! 爸爸我要飲水好辣呀粉紅色嗰包辣唔辣架 ?


「激酸魔薯酸梅味薯片」一點也沒有辣味甜甜酸酸的梅味我真覺得怪怪地不過阿囝竟然可以接受到還說:「唔辣好食好多!! (你唔覺得好酸咩 ?) 少少啦...不過好食薯片同薯條我最鍾意食架麻」.


早知如果當日即場試食我會轉要5包辣味酸梅味1包就足夠了.








2014年6月12日 星期四

2014年6月11日 星期三

明星作品展 畫好睇過相好多 @ Free The Children 海港城 方力申

今日放假, 走到海港城看畫展. 我不是藝術人, 吸引我去的全因為明星效應. 這個由方力申為「Free The Children」籌款的藝人畫展, 規模也不少, 除了海港城近中港城的大堂有一系列展品外, 二樓美術館一樣有.


2014年6月10日 星期二

我和Benz雄有個約會 ~ 「智平安」送婆婆!!

前排電視廣告經常看到吾淑吾食GiGi姐問Benz, 「買咗新車呀 ?」之後就推介「智平安」服務.... 廣告吸引我也想買一個給婆婆, 真的「啱啱遇著剛剛」PR姐姐問我有否興趣出席「智平安」活動. 「去!」當然去.