網頁

2014年11月22日 星期六

可以用匙羹飲嘅「蜂蜜流心蛋糕」 @ 深水埗「甜蜜總部」


看蘋果介紹深水埗有新甜品食~流心蛋糕, 師傅從台灣取經後, 改良成為香港新品種的蛋糕, 二話不說立刻打電話預訂.



原來「甜蜜總部」只開業個多月, 我們晚上8點半到達, 全場已滿坐, 不過店舖在天悅廣場, 所以可以有「走盞位」~今晚我們坐在商場大堂的私家枱.


蜂蜜蛋糕全日不停焗制, 我們走過廚房就見三個「皺皺地」的蛋糕剛剛出焗 ?? (心想:「係米焗錯咗?? 縮埋一舊嘅??


但當蛋糕上台時, 奇怪的事情出現, 蛋糕變回正正常常, 不再皺皮喎, 我問店員, 他說:「啱啱出爐個樣係怪啲」.


單看賣相已經非常正, 移動托著的碟, 看到它「吊吊揈」的半熟感覺, 已經想一啖吃了它..


阿太用刀輕輕一切, 真的大量蜂蜜蛋醬由蛋糕流出.  情況較平常切開心太軟時更澎湃, 更壯觀.


第一次簡直可以用匙羹來飲的蛋糕呀!


蛋醬泡泡的感覺好有趣, 因為連咀嚼也可以省回, 而蛋糕亦是入口即溶, 感覺差不多接近食梳乎里一樣.


放入口第一種味道就如同台灣的義美蜂蜜蛋糕一樣, 感覺略甜, 如果可以的話稍為調淡一點會更好, 吃罷即要飲一杯暖水沖淡一點味道.


之後我們又點了芒果西米露, 「甜蜜總部」有心思的將生果與西米露分開上, 店員說:「中間的是糖水, 如果唔夠甜, 可以自己加少少...



這裡的西米很大粒, 其實糖水甜味剛剛好, 一定不用再添糖水, 是否台灣口味嗜甜到這地步呢?



最後阿太想外賣「榴槤布甸」回家消夜, 但店員卻推介:「榴槤班戟」, 意想不到的竟然中伏, 其中一件竟然是酸的...O!!!(甜品還是堂食的好, 因為隨時可以換!!)


沒有留言:

張貼留言