網頁

2014年11月17日 星期一

就算迪士尼加價 聖誕嚟樂富迪士尼村都係免費!!

聖誕燈飾只要有迪士尼元素一定大熱, 今年樂富落足本錢建「迪士尼村」, 全因為領匯多的是錢吧!!


去年樂富廣場以珍寶珠55週年為題合作, 當時玩遊戲送珍寶珠, 有糖食小朋友們玩得特別開心. (詳情:珍寶珠ColorYourMind遊樂場 @ 樂富)



今年有迪士尼, 就不用再誘之以利, 5大卡通區, 4個區域都有遊戲玩, 阿囝最愛玩就只有長長米奇滑梯.


本來他玩得很高興, 但當玩到第5次時候, 工作人員換更, 新的姐姐說小朋友未夠1.2米高喎….我說:「其實之前佢都不停瀡咗好多次架」


之後工作人員也照給阿囝玩, 但可能小朋友害羞, 之後就不敢再玩…(其實每玩一次參加者要步上30級樓梯, 小朋友又不會覺得辛苦喎!!)


「《飛哥與發仔》瘋狂實驗室」內有波波池, 我最初為小朋友排隊, 誰知他一看到是波波池, 即時向我說:「我唔玩E...


他情願在鴨嘴獸Perry尾巴爬上爬落, 也拒絕玩波波池, 看來我家的小朋友漸漸長大了.


大仁最愛就是《反斗奇兵》安仔房間, 外面有大巴斯, 門外又有胡迪及大波波, 靚到不得了.


房間內真的佈置成安仔房間一樣, 而且還有大會為你拍照. 雖然鏡頭質素有限, 但總算聊勝於無啦.


房間的胡迪, 巴斯光年, 火腿, 抱抱龍, 薯蛋頭玩具們如果夜晚關燈後, 你們真的會走出來搗蛋就好喇!!


《小公主蘇菲亞》皇室花園, 阿囝話:「女仔先影架咋, 我唔想影...(:影完買朱古力你食), 咁我影一張架咋」, 這位小朋友, Forzen也不愛, 如果不是利誘, 我想他眼尾也不會望蘇菲亞一眼.


士迪仔的房間比較可憐, 冷冷清清沒有人走入去玩遊戲, 為甚麼呢? 可能小朋友對玩電棒過關穿鋼圈的興趣不大吧.


說好的「《反斗車王》冠軍賽車場」不見影踪, 工作人員說廣場A區還在興建中, 難怪今晚看不到麥坤及哨牙嘜啦!!


其實, 小朋友愛看電視, 他好像愛站在室內大堂, 看巨型聖誕樹周圍的大電視多一點.



可能平日走來「迪士尼村」的緣故, 氣氛差了少少, 或者沒有真身主角人物出現吧?? 又或者場區太大, 應該一早把《反斗車王》同時搬入村內, 場面應該會熱鬧不少吧!!

沒有留言:

張貼留言