網頁

2014年11月27日 星期四

偷師學整3D Sanrio 拉花 @ Karena Cafe 「簡直去咗 Hello Kitty Land 一樣」

昨日說到...我們一家去了Mikiki Karena Cafe 食浪漫二人餐, 其實到這裡最最最主要目的, 就是嘆他們的3D拉花. 師傅Leo:「不過我哋啲拉花係隨機, 無得揀架喎!!


「無問題, 不過你介唔介意我入廚房參觀呢? (其實想偷師..~) Leo 竟然大方答應, Yeah!! 好緊張...不知Leo會做那三位卡通人物給我們呢?



首先Leo準備好所有工具, 及一杯緣色的泡泡, 他說:「泡沫時間要控制得好, 因為5分鐘左右, 發好嘅泡就已經唔可以再用」


原來Leo是無師自通, 當年他上網發現一位台灣的3D拉花專家, 睇住再慢慢研究出來, !!


你嗜好是不是畫畫呢? Leo 笑笑口:「點解個個都問我嘅? 識識地咋, 不過唔叻囉」


用朱古力筆點一點睛, 精靈的穿著紅白間條Keroppi出場啦!!


之後第二杯換了Cappuccino, 原來, 因為cappuccino espresso 成份, 所以濃度較高, 咖啡表面又有一層油, 所以對3D公仔的承托力較朱古力好.


Leo提我:「朱古力我哋夾硬舖一層白色泡上去, 所以公仔比較易沉, 最好快啲飲, 唔係好快凹咗入去架」


有一隻小小的蝴蝶結在頭上, 白色有兩隻小耳朵, 今次的主角是...


!! 就是萬人迷HELLO KITTY, LEO細心畫眼, 畫貓鬚時說:Hello Kitty最難造得似, 當初我頭形試咗好多次, 而且好多細位要跟好足先試得啱」


本來Leo於尖沙嘴一間Cafe工作, 自從自學拉花後, 之前Cafe也因為3D拉花而由虧轉盈, 兩個多月前Leo就遇到他的伯樂, 開了這間Karena Cafe.


第三杯的主角是黃色的喎...我問大口仔可否一樣拉到呢? Leo:「你同我個女同事一樣都鍾意大口仔喎, 要遲啲呀!暫時未研究好」


好似一隻飛船的會是甚麼呢我問:「其實那一款公仔最難呢? Leo一邊用朱古力筆塗公仔頭頂, 一邊答:Winnie The Pooh...因為一定要瞓係度先似而且細節位仲難過Kitty


Leo說最初只是用白色泡來拉花, 之後就試用馬卡龍的色料上色, 多點變化, 不會太單調. 絶對有顏色, 靚好好好多.


原來第三杯是阿囝的偶像布甸狗呀!!!


手勢熟練的Leo:「布甸就係我年幾前已經造過出嚟, 本來用日落黃色就似好多, 不過今晚用晒, 唯有用普通黃色. 但我覺得這種黃色更加靚!!


超期待的三杯3D拉花終於齊全啦!! 我簡直好像去了日本Hello Kitty Land一樣, 好興奮呀!!


阿囝:「好好飲呀!! 布布好得意」 Leo: 「我哋啲朱古力特別濃, 因為我哋買比利時朱古力自己溶, 唔係開粉架.」難怪特別好味, 特別.


好客的Leo建議:「其實應該係攪混嚟飲先最好味架!! ??? 我不捨得喎. (原來Leo說大多數客人都是不捨得.)


如日落一樣好東西總會完, 朱古力飲完後, Sanrio朋友們乖乖坐在杯底和我們說拜拜啦!!


感謝Leo好像知道阿囝最愛布甸及Keroppi一樣令我們有一個開心的晚上.

PS: 下次當Leo挑戰完大口仔後我一定要第一時間再來嘆過.

沒有留言:

張貼留言