網頁

2014年10月3日 星期五

四個小朋友齊齊We嘩! 又跳又笑 @黃金海岸「We嘩! 黃金嘉年華」

101, 我終於可以放假啦!! 一家三口齊齊走到屯門黃金海岸「We! 黃金嘉年華」大快活!!


未去之前, 我還質疑「黃金海岸咁遠, 點會多人去吖, 今次實可以慢慢玩啦!」誰知永遠猜錯的我, 今次也不例外, !! 原來We! 現場一早已經人山人海.



今次很高興, 因為可以與小小豬及彤家齊齊玩, 四個小朋友一齊玩特別開心.


不過人太多, 所以大人就變成人肉排隊機器, 分頭行事, 所以小朋友們的等待時間就得以減少了.


我們花了約一小時排隊「We!水上飄」, 我第一次玩水上飄, 真的十分十分刺激.


360度翻騰, 整個人就正正打了一個跟斗, 好玩到不得了, 不過泳池太細, 五個「水上飄」卷筒, 略嫌太多, 無法前進, 但如果太少「水上飄」,又會令輪候時間更長, 真的很矛盾.


冬天來玩應該會更好, 因為我們在內不停轉轉轉, 有少少感到卷筒內有點悶熱, 不過真款遊戲好玩到不止小朋友, 就連我也轉到哈哈大叫.


今次黃金嘉年華有阿囝真期待的變色龍世界, 他說:「蜥蝪夠高先刺激!!


他又說得沒錯, 足足有近30呎高, 其實, 我也有衝動想去瀡一次.


彤家有位2歲的妹妹實在太可愛, 看她在擲波波時, 連工作人員也開心為她歡呼!!


另外全場唯一可以讓妹妹參與的充氣活動就就「抓抓樂」, 不過妹妹實在太細, 她跟本不知道為何兩位哥哥姐姐為何如此高興在不停跳跳跳


射槍遊戲是阿囝的精神食糧, 他愛玩的程度, 就連負責的姐姐也問:「小朋友你上幾次係米都有嚟玩We! , 我好似認得你」.

竟然連工作人員也認得他?? 真的攪笑.


在場還有金粉紋身, 阿囝揀了金色的大笨象, 閃閃發光真得好靚.


可能今日參與人數實在太多, 所以, 我們只可能玩了兩次「We!水上飄」及「變色龍世界」, 真的破了我們玩得最少遊戲的一次. 不過, 雖然玩得少, 但有朋友仔一同玩, 阿囝也說今日玩得特別開心喎!!




沒有留言:

張貼留言