網頁

2014年10月4日 星期六

三眼仔綠茶拉花Latte !! 我要飲毛毛 @ 銅鑼灣希雲街Cafe R&C

因為在Facebook見到網友上傳了一杯三眼仔綠茶拉花Latte!! ...靚到不得了呀, 所以問了地址, 今晚一家三口出發去飲三眼仔啦.



出發前先致電訂枱, 一問之下原來除了三眼仔, 還有毛毛...不過波子氣水毛毛Latte限定只於下午15:00-17:00發售. 另外, 店內一半枱用作預訂, 另一半則留給Walk-in顧客.




因為女店員說訂枱座位已滿, 所以我今晚我7時半, 到達銅鑼灣希雲街Cafe R&C, 成為第一位排隊的客人



25分鐘就可以入座, . 面積不大, 全店最多約26個坐位, 過於擠迫,座位是這裡唯一個死穴.



我們被安排坐梳化位置, 本來小餐枱專為梳化設計, 高度絶對合適, 可是梳化只能坐一人, 另外兩人坐普通凳, 高度問題, 全晚吃得頗辛苦.



我們為三眼仔而來, 當然第一時, 不理三七二十一點了三眼仔綠茶Latte.



阿囝第一時間:「嘩!! 好靚呀~我唔捨得飲呀!!」原來, Cafe R&C已經開業一年多, 早前迷網期, 無人問津, 到拉花拉出名堂後, 曾經試過閒日人龍由中午1點排至7點也未停過.



再來就是我的立體熊啤啤Cappuccino, 雖然有趣, 但感覺沒有三眼仔強烈, 可能沒有於如梳乎厘般的超立體感覺吧!!



一心為杯Latte而來, 事前完全沒有對這裡的食物有期待, 試食後竟然全部超乎意外的好味道, 簡直喜出望外到要豎起大母指.



本來外表極不吸引蛋沙律, 原來底層是由一片片蘋果趡成的原來用一片蘋果混滿蛋沙律來吃….又滑又軟又有爽的感覺, 非常好味的前菜.


蜜糖雞翼,一客四隻甜甜地外連內裡雞肉也入味不錯!! 不錯!!


雞肉波菜意粉以為意粉很難食原來又不是很重菠菜味清清的香草味非常香.



 而且意粉又不太腍, 我最愛少少結實的感覺, 這款雞胸肉又與雞翼的味道不同, 另一種玩法, 又是好好食.



ALL DAY BREAKFAST, 茄汁豆, , 蛋由一塊半熔的芝士緊靠在多士上, 非常夾的味道, BBQ風味的腸也不太鹹, 就已經夠出色. 這裡的ALL DAY BREAKFAST較好多食肆出色.



店員Corey超好人, 非常有禮貌, 簡直會令你有賓至如歸的感覺, (原來年紀輕輕的他就是老闆 看不到吧!), 好想為波子氣水毛毛再來, 但時間很難配合, 那真的要看緣份了.



Facebook : https://www.facebook.com/hayakutang


沒有留言:

張貼留言