網頁

2014年10月9日 星期四

Good Morning 貓山皇 榴槤真係臭到無得頂@食在元朗

「大鄉里7人組」走到元朗覓食, 竟然晚上7時才去問街坊「華嫂冰室」及「屏東老地方」在那裡, 叔叔回答:E家幾多點呀? 人哋下晏5點都關門啦, 點會開到咁夜呀!!


失望之餘, 但學識下次要趁太陽落山前就好來了於是我們返回元朗市中心,因為有三個小朋友關係, 所以今晚我們找來新店開張, 裝修又舒服的「早辰餐廳GoodMorning.



43細的我們, 老闆安排我們入坐7人大枱, 所以小朋友有充足的活動空間.


「早辰」不算是頂級好味餐廳, 但起碼抵食, 最貴的西冷牛扒也只是$98, 而且還免收加一, 阿太說:「食開嗰間名寶石都要218蚊啦!!



6款晚餐, 今晚我們也點了四款, 先來三紅三白餐湯, ~最怕又酸又鹹的羅宋湯, 不過挑剔的阿囝也可以整碗喝罷, 就知這裡的湯絶不難飲.


其實, 我頗欣賞這裡的卡邦尼意粉,  $58元簡直超值, 非常入味, 汁又夠濃, 因為意粉吸了忌廉汁及火腿煙肉的味道, 所以在沒有期望下, 絶對喜出望外..


我點的牛柳也屬於腍的種類, 只可惜敗筆就是沒有味道的意粉, 不喜歡牛柳還牛柳, 意粉還意粉的感覺. 不過, 我的帶子卻非常好食, 入味到不得了. 其實意粉可否一齊煮? 那就一定入味.


雞扒配大蝦, !! 真的很有份量, 而且名符其實是大蝦.


阿太點的西冷牛扒, 明顯是7成熟, 但她表示, 牛扒有點韌, 而且配菜的菠菜味道太重手, 以至過鹹, 不過我混入我的無味意粉來吃, 味道又變成剛剛好.


最後就每人附送兩小顆朱古力慕斯, 附送的甜點, 味道是合格的. 而早辰不收加一, 真的要一讚再讚吧!!


吃罷正餐, 當然要找甜品來完滿整晚的元朗覓食之旅, 於是, 今晚我們選擇了開業近一年的「貓山皇」.


4個大人當中只有我一人不吃榴槤, 今晚我絕對是捨命陪君子, 一於只聞不吃, !! 就是在門口我已經聞到陣陣「臭」味, 但團友們竟然說:「好香呀!!


仁樂坊小小的「貓山皇」, 門外堆門輪候堂食, 及排隊買榴槤軟雪糕的食客, 我問店員為何同樣榴槤雪糕, 堂食要$55, 外賣只售$28 ?


女店員說:「份量和配料都不同, 堂食抵好多」結果夢幻榴槤雪糕一登場, 果然非同凡響.


高高的榴槤雪糕, 噴住煙的由店員端上枱, 真的很有皇者氣派, 我試了一口, 可能混了雪糕, 所以榴槤味不是即時在口裡爆出來, 而是慢慢飄來榴槤的陣陣「臭臭」味.


我可以享受的是伴隨著雪糕的爆爆珠, 及杏仁脆脆餅. 另外我對不停噴煙的藍色容器很有興趣, 店員解釋:「乾冰加水再混入顏色染料就有這個效果」~真的很有心思喎.


今晚我的專屬甜品就是楊枝甘露, 全場唯一沒有榴槤的甜品, 出奇的好味道.


可能我太怕西柚的酸, 這裡的甘露很濃, 又香, 最重要是不酸, 而且清甜, 果肉又好食. 正啦!!


而全晚獲得三位榴槤專家一致讚賞的就是「貓山皇拿破崙餅」, !! 一上枱真的「臭」得難以形容, 他們還叫我「試一啖啦!! 試一啖啦!!~哎呀!!(最後我負責清了碟旁的所有生果...)



據三位專家分折, 拿破崙是用真正榴槤做餡, 所以的的確確就如食榴槤一樣. 比較之前的夢幻雪糕, 因為被溝淡了, 所以滿足程度大減喎. !! 難怪個拿破崙臭得如此緊要


這夜我見證著三位榴槤專家, 滿足地捧著大肚腩快樂回家的樣子.



沒有留言:

張貼留言