網頁

2014年9月12日 星期五

迪士尼光影匯夜間巡遊後哈囉喂預演 重遇我的 Disney鬼朋友

前晚, 一面寫迪士尼光影匯「夜間巡遊」網誌, 一面回憶當時靚到不得了的場面, 心情仍然未能平伏因為實在太精彩,  今日, 就想重溫一下巡遊前後的點點滴滴.


話說, 夜間巡遊是9點半開始, 但我們可以提早入園, 所以6點我們就急不及待趕過來. 首先就有工作人員姐姐領發入場紀念品給阿囝, 阿囝不知多高興.



當然我們要第一時間戴上「光影米妮耳仔」, 懷住如同9年前第一次入園的興奮心情, 和大門口米奇Logo合照啦.


快樂的時間飛快, 玩過巴斯光年及越礦飛車後, 我們就去化靚妝, 準備迎接光影匯. 靚靚星級化妝師為囝挑選了, 左臉米奇, 右臉米妮的靚靚配搭.


真的後星級享受, 因為化妝期間更有人以專業打燈, 拍攝過程, 而且化妝師的鬼斧神工, 不需10分鐘, 米奇米妮活現阿囝臉龐.


之後就是阿囝最愛的煙花表演, 可能今晚心情特別雀躍, 所以一如以住的煙花匯演也覺得特別好看.


!! 天氣太熱啦!! 晚飯時阿囝臉上的米妮已經溶得七七八八, 反而現在的阿囝更加切合去玩哈囉喂喎~


灰熊山谷玩萬勝節限定攤位遊戲, 是阿囝唯一肯參與的哈囉喂節目, 沿途於迷離莊園, 我們幸運的撞到今晚唯一的小鬼, 阿囝哎呀大叫:「都話有鬼架啦!!好驚..好驚..」暫要跳上我身上才肯合照.


我就嫌全晚只遇上一鬼實在太少, 阿囝則仍然驚慌地說:「影完啦..走啦!快啲走啦, 去玩攤位遊戲啦.., 灰熊山谷5個攤位遊戲, 每逢參與也有貼紙送, 贏出更加有兩張.


玩遊戲阿囝最歡喜, 他最愛玩單數, 雙數入木球, 除了因為他成功入洞外, 最重要是高飛貼紙我們沒有呢!!


之後就是今晚的戲肉夜間巡遊, 詳情可瀏覽: 夜間巡遊震撼預演 靚到不得了 興奮到彈起 @ 迪士尼光影匯



原來夜間巡遊10點完結後, 還有一特別活動, 就是要即時趕往亞馬遜區, 那裡有陳國邦主演的「亞馬遜驚魂」


我事後才知道時間, 錯過了...失望之極, ~~~ 希望正式公演時, 一日有三場的時候, 可能再去找邦邦啦!!


因為阿囝怕鬼, 所以阿太帶了他回家, 剩下我一人去找「鬼朋友」.  火焰神, 冰女王; 蝙蝠紳士, 黑鳥夫人, 森武士, 瘋骨妖姬. 合照人士不太多, 我又可以影完再影!! !!


第一時間Whatsapp給囝看我與「鬼朋友」的合照, 我還以為他會大吃一驚, 誰知他竟然冷冷回應:「咁米即係上年一樣?」哈~~估不到他真的記得我去年抱著他齊齊合照的「鬼朋友」. 朋友們!!很有久別重逢的感覺喎.


今晚非常正是因為馬戲班及學堂的人流不多, 來來回回可以玩完再玩, 我最終還「嚇返佢哋轉頭」嘻~



預演夜實在非常好玩及難忘, 一霎眼又到11點半, 樂園又要關門了. 不捨得!!不捨得!! 可惜還是要離開...今晚絶對是2014年最最最精彩的一晚.


沒有留言:

張貼留言