網頁

2014年8月25日 星期一

Zushi ANA 變身One Piece主題餐廳一日限定 @Times Square 與「一世好同伴」興奮食「海賊の料理」

早前參加了Times Square903合辦的One Piece「友情&義氣」故事比賽, 本來只為兩棵「惡魔果實」, 但估不到僥倖成為最後十強, !! 今日食通天十二樓Zushi ANA 變身一日One Piece主題餐廳,獎勵我們齊齊食「海賊王料理」呀!



Zushi ANA門前的1:1索柏己經企定定迎接我們, 全店也貼滿One Piece的懸紅海報, 而且...而且...最正...竟然One Piece6位主角齊齊陪我們食「海賊王料理」...我和阿囝都興奮的叫了出來!!



我走上前問路飛, 是否飯後在Times Square有活動呢? 奈美搶答:「唔係呀! 我哋一陣間食完晏會去九展有SHOW!」拍完合照, 我們的午餐正式來了.



首先是「山治士多啤梨特調」及「傳說之海ALL BLUE椰子特飲」, 我不明白為何山治會與士多啤梨扯上關係, 唯一想到的就是「鹹濕」的他, 紅色代表浪漫吧!! 不過我愛我的ALL BLUE, 椰子香滑得沒有山治的士多啤梨那麼假.


之後海賊小食, 本來平凡的雞鎚, 內裡竟然完全包含一粒鵪春蛋, 有心思得不得了!!


我從未見過定食的麵豉湯如此足料, 大蝦加大蜆, 難怪稱之為「海獸麵豉湯」, 漫畫中主角常海獸作食材。


今日我也要感受一下, 徹底將牠們消滅吧!


我最期待的主角登場啦!! 看「路飛牛尾飯」草帽軍團變成了蛋蛋飯, 加上一圈鮮茄汁, 心思出眾, 其實, 我真的不捨得食, 因為實在太靚



之後來的同伴更吸引, 「索柏咖哩海鮮飯」, !! 索柏的粉紅色大帽, 芝士做個「X, 我已經忍不住大讚一句:「正呀!」店員說:「白飯溝入日本櫻花粉, 所以造成索柏帽帽的顏色, 而且櫻花粉甜甜地, 配合咖哩更加好食」


絕對沒有錯, 索柏真的較路飛好食得多. 而且從帽側兩端伸出的索柏鹿角, 更是由炸薯條組成, 簡直一絕. 二話不說阿囝竟然殘忍的大口食了索柏的角入肚. 哎呀!! 好殘忍呀!


最後就是高潮...草帽小子伙啫喱, 我們四個分別獲得橡膠果實, 大小路飛, 及烏索普.


我看到旁邊枱的朋友是山治喎, 於是問店員一共有多少款色, 他答:「有好多款, 我都唔清楚」如果,可以給我一次影一張啫喱大合照就好了.


我試過多間主題餐廳, 最充實, 最有氣氛, 還有真人主角鄰坐進食, Zushi ANA真的無與倫比. 最起碼不似有些餐廳, 只插一支旗就扮主題食物.


這裡真的最有心思. 今日開心到不了, 半夜臨上床前依然回味與草帽海賊團齊齊享受豐富的午餐, 多謝大會給予我們一家美好的回憶!!



PS: 人妖國女王伊萬科夫, 妳好得意呀!!

沒有留言:

張貼留言