網頁

2014年8月7日 星期四

我都得到兩個「惡魔果實」 齊齊變ACE變薩波 @ 時代廣場 Times square x ONE PIECE

「惡魔果實」是ONE PIECE世界的神奇果實, 食用後便能得到特殊能力。今日, 我和阿囝兩個齊齊得到每人一粒火焰果實, YEAH!! 我們一齊變造ACE....(不過「頂上之戰」Ace會戰死, 不太吉利), 那齊齊變成最新擁有火焰能力的薩波吧!!


因為參加了TIMES SQUARE的尋找【一世好同伴】活動所以得到2 「惡魔果實」100名參加者都可以得到一粒「惡魔果實」好值錢, ONE PIECE世界裡值一億貝里100貝里相等於一份報紙的價錢〉即是值100萬份報紙喎.



傳說中一個人不能同時吃兩粒「惡魔果實」因為兩位惡魔不能同時寄付在同一人體內而被炸死喎所以,今天帶同阿囝齊齊去接受寶藏,一人食一粒變身ONE PIECE人.


今日接待姐姐說:「恭喜你呀小朋友你嘅《惡魔果實》」


「惡魔果實」有很多款, 除了橙黃色佈滿火焰螺旋狀果粒的「火焰果實」外, 還有「四分五裂果實」,「模仿果實」, 「牛牛果實」, 「黑暗果實」,「蠑螈果實」...

(圖片來源:www.gameover.com.hk 及 tonytonychopper.xxxblog.jp)

哎呀!! 打開兩個紙寶箱, 兩棵也是「火焰果實」, 在網上看到有人可以得到路飛小朋友時代貪玩吃下的「橡膠果實」, 我也想變路飛喔.


阿囝手執果實問我:「我最鍾意嘅索柏食咩果實, 我都想食」我答:「《人人果實》, 如果你食咗就可以變成三種型態, 非常勁!! 不過, 我哋依家只係得到火焰果實, 吃咗成身都會噴火.


阿囝很怕火, 一嚇之下, 即時將火焰果實跌了落地, 清脆的「卜」一聲, 火焰果實裂了, 四分五裂能量沒有了.~~~


沒有留言:

張貼留言