網頁

2014年7月17日 星期四

My Melody & Kuromi Pop-up Cafe 食食食!!! 影影影 環境氣氛無敵正 @ 朗豪坊10樓

昨日說到因為網友提點, 到「My Melody & Kuromi Pop-up Cafe」朝聖, 不想排隊等候超過5小時, 最好由原定食晚飯改為午餐, 結果等待大約40分鐘即可入座.


原來, 餐廳的「午餐」, 「下午茶」及「晚餐」大至相約, 份量多一點的晚餐, 價錢當然最貴, 而個人覺得午市最抵, 因為可以用較便宜價錢, 吃到同樣的內容, 不過, Cafe沒有單點食物, 全部套餐供應.



其實Cafe 原名叫Ishiyaki+café, 記得我早前也有光顧過, 但因為沒有賣點, 確是平平無奇, 但本周搖身一變Melody Cafe, 即時升價百倍, 人龍最高巔需等待5小時. !!


本來,我也以為 Melody Café, 顧客應該以女性為主, 結果家庭, 情侶, 放暑假學生顧客佔大多數, 三五知己純女生反而不多.


餐廳只有大門口的Melody Kuromi 3D Figures 鎮場, 原來室內再沒有3D Figure, 所以有點失望. 不過, 裝修方面, 店主細心的設計了不同My Melody Kuromi 的樣子餐枱, 我們今日就正正在「向我單眼的Melody」桌上食Lunch!!


我們點了極上三文魚盛盒, 老實說, 來主題餐廳, 氣氛已經贏得80, 而且這Cafe食物質素不算差, 雖然三文魚不是特別肥美, 但合格有餘, 望著印有 Melody 笑笑樣的玉子壽司, 今日絕對精神爽利, 愈食愈開心.


餐飲可以選擇, 我其實最想飲清涼MelodyKuromi特飲, 不過, 因為我貪有拉花靚靚公仔, 所以選擇了Melody咖啡. Melody望著Melody, 自己也想將自己飲落肚喎.


我又奇怪為何餐廳內會有如此多Melody忠粉會自攜毛公仔來拍照的呢 ?一問之下原來全部也是餐廳提供的我當然也不會放過機會集郵機會.


揀選甜品又是一個令人苦惱的環節, 本來我們想加$68, 點選My Melody Kuromi 凍火山, 不過因為看到旁邊食客的實物, 來看和之前在「茶木」和「Dazzling Café」吃的「蜜糖吐司」士多啤梨版本相類似, 所以, 我們決定選擇我最愛的班戟作甜品, ($48~意式情濃班戟配士多啤梨雪糕 )


其實, 每一款甜品也有朱古力粉公仔頭, 不過, 班戟面上多了兩個 My Melody 頭像, 加上有我最最最愛的忌廉做餡料, 我當然非常鍾意, 不過有女食客看到我的甜則有少少質疑:「嘩!好似好多CREAM, 會好肥嘅...


而對於一個班戟迷, 一定要配忌廉, 配雪糕, 配果醬, 這才是食班戟的皇道. 嘻嘻~


店內有兩個膠公仔, 本來我也想借來拍照, 不過, 店員說:「唔好意思, 毛公仔就可以借, 不過E兩隻膠公仔, 公司唔畀借呀! 唔好意思.


不過, 我又見每位女店員的黑色圍裙上也掛了四個Melody 襟章, 一問之下原來也是非賣品, 於是好人的店員姐姐不介意給我多拍數張照片留念.


聞說2個月後My Melody & Kuromi Pop-up Cafe」完結後, 將會有另一更新穎的主題接力, 如果是大口仔降臨就正啦!!


另外, 餐後倆公婆又要繼續忙於朗豪坊購買, 因為買滿$800元就可以換購Melody瓷碟, 不過, 原來只限商場9-12樓的收據, 好彩兩張單的其中一張在該4層消費就可以, Melody Cafe的單據可以「單天保至尊」好彩!好彩!!



老實說, 瓷碟實物真的好靚!! (其實我覺得Little Twin Stars 更靚), 但原來店員說:E家仲係預購階段!」所以他給我一張換領信, 8月才可換領實物. 好心急喎!!



沒有留言:

張貼留言